tja, je kunt niet alles hebben hePaul schreef:En dat is dus niet mogelijk in een XC70.... :@

tja, je kunt niet alles hebben hePaul schreef:En dat is dus niet mogelijk in een XC70.... :@
Scotchguard misschien?Peer schreef:De lichte (beige) stoffen bekleding in mijn V40 is erg mooi maar ook erg gevoelig voor vlekken. Niet alleen onpraktisch met kinderen maar ook even met een natte jas in de auto gaan zitten en de kringen staan er in. Leer kun je dus behandelen met Teflon maar is er ook iets effectiefs voor stoffen bekleding?
off topic. Leeftijd 14 en dan al een V70, begrijp ik het niet?NOS schreef:Ik heb alles in het zwart met notenhoutinleg, nieuw zou ik het niet zo uitkiezen maar eigenlijk bevalt het wel goed!
(maar als ik een V70 zie met lichte bekleding en hout word ik wel jaloers)
daar moet je overheen lezen v700r ... ons Nosje praat over zijn vaders auto alsof het de zijne is ... gelukkig zijn er hier ook nog minderjarigen die wel weten dat het nog een tijd duurt voordat ze zo'n wagen betalen kunnen ...v700r schreef:off topic. Leeftijd 14 en dan al een V70, begrijp ik het niet?NOS schreef:Ik heb alles in het zwart met notenhoutinleg, nieuw zou ik het niet zo uitkiezen maar eigenlijk bevalt het wel goed!
(maar als ik een V70 zie met lichte bekleding en hout word ik wel jaloers)
Dat was mij ook opgevallen. De eerste keer valt 't je op en stoort het inderdaad. Maar daarna zie je het niet meer. Kennelijk went het of zo. Ook afgelopen zomer met veel zon e.d. echt geen last van gehad!Battlecruiser S80 schreef:Dat zie je alleen maar de eerste dag, daarna merk je het niet meer omdat je ogen blijkbaar meer veranderingen aankunnen dan je geest...