verstuivers D5

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Gast

Ramon&Ramon schreef:even voor de duidelijkheid,het zijn altijd dezelfde personen die wat te zeuren hebben hier op mij.
Als er personen zijn die iets tegen mij hebben,vraag dan in een pm om mijn telnummer of adres en kom het mij persoonlijk even vertellen,maar niet op deze achterbakse manier.
Mooi gesproken!
Maar volgens mij is het forum bedoeld om informatie te delen.

Ik heb nu (helaas) al meerdere malen vernomen, ook vanuit andere forums en forumleden, dat jij je informatie (kennis) wil verkopen.
Dat is nu jammer! :?

En met zeuren heeft dit zeker niets maken!
Je maakt het er zelf naar. Dus achterbaksheid?
De pot verwijt de ketel! :P
Gast

bart simpson schreef:
AlexV70 schreef:
Ramon&Ramon schreef:het matsen ben ik hier wel verleerd inmiddels.
Aha, dus je wil geld voor de informatie?
Dat is met bedrijven wel vaker zo, daar is ook niets mis mee, daar komt hun inkomen namelijk uit, bij mijn weten ben jij de enige die gratis klussen doet.
Dit forum is voor ons geen bedrijf.
Als je, je informatie (kennis) wil verkopen ben je hier nmm niet op de juiste plaats!
Moet je op de markt gaan staan!
Kan je schreeuwen zo veel je wil. :P
Kay01
2nd Gear member

Alex, er zijn wellicht ook mensen die gebruik willen maken van de dienseten van Ramon. Het is geen verplichting maar meer service denk ik.
Je kan er zelf voor kiezen om er gebruik van te maken of niet.
arnoud
8th Gear member

Oh kom op zeg dames....
XC60 T6 Recharge Ultimate Dark, Fusion Red 2024
Ex: S60 2020 T4, Bursting Blue / S60 2009 2.5T, Ice White / S60 2001 T5, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4, Power Blue / V60 2011 D3, Flamenco Red / V50 2009 2.0D, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
Gast

Kay01 schreef:Alex, er zijn wellicht ook mensen die gebruik willen maken van de dienseten van Ramon. Het is geen verplichting maar meer service denk ik.
Je kan er zelf voor kiezen om er gebruik van te maken of niet.
Prima, maar dan moet je daar ook eerlijk in zijn!
Niet roepen dat het goedkoper kan. Een goedkopere zelfredzame oplossing of zo!
Maar dan blijkt dat hij het met bijklussen wel wil oplossen.
Ludo
6th Gear member

Kay01 schreef:Alex, er zijn wellicht ook mensen die gebruik willen maken van de dienseten van Ramon.
het is zoals eerder al geschreven hierboven:
edraket schreef:Jongens, dit is toch geen bedrijf, maar een liefhebbersforum.
AlexV70 schreef:volgens mij is het forum bedoeld om informatie te delen.
een plek waar dus informatie bedeeld word door en voor Volvo liefhebbers.
er zijn ook mensen die dit zelf willen doen, niet iedereen is immers 'dom'. (ik weet dus niet of dit de beweegredenen zijn)
dan vind ik het erg triest als je aan een forum deelneemt met als doel je aan dit soort informatie gaan verrijken. :roll:
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Mensen die beroepsmatig met Volvo´s bezig zijn worden door een kleine groep keer op keer als oplichters, leugenaars en nu ook al als "zelfverrijkers" afgeschilderd, vraag me toch af waarom.... (te belazerd om ergens voor te willen betalen misschien?)
Ramon&Ramon
7th Gear member

Ik vrees dat vele forumleden kunnen beamen dat ik niet bijklus vriend,om de doodeenvoudige reden dat ik niet op een paar euro,s zit te wachten.
Je bent echt een zielig figuur die zijn gelijk wil hebben,maar het niet krijgt.
Je zit hier volgens mij om op dit moment alleen maar ruzie te maken,als dat zo graag wilt rij je maar even bij me langs,maar doe dat niet hier op het forum.Mijn adres stuur ik je met alle plezier,ik kijk er al naar uit.!
Ramon&Ramon
7th Gear member

Ik begrijp het ook niet echt.
Hij kent mij niet,is nog nooit bij me geweest,heeft nooit iets gekocht bij mij,wat al niet kan,maar goed,dus waar hij die onzin op baseerd mag Joost weten.
Het woord oplichter heb ik gelukkig voor hem nog niet voorbij zien komen.
Wie het nog begrijpt mag het zeggen..
Ramon Junior 27
Starter

Ik weet niet waar dit domme geklets allemaal vandaan komt,Ramon senior klust niet,de mensen die moeilijke problemen hebben die help ik,ik neem de auto mee naar mijn werk en los het probleem op.
Dus niet beginnen over oplichten,onderdelen of kennis verkopen,als je iemand aan wilt vallen moet je dat mij dus doen.
Het enige wat hij doet is advies geven en niet aan lieden die alleen maar zeuren over verrijking en dergelijken.
En even voor de duidelijkheid,ik zou graag willen weten waar deze onzin vandaan komt en op welke feiten ze gebaseerd zijn,heb je zelf iets met mijn vader ondervonden meneer Alex,zoniet,zeur dan niet verder.
Of maak dat anders even kenbaar.
Gast

Nog een Ramon? Een heel nest? :P
Wie heeft het over oplichten?
Je moet dingen niet uit zijn verband rukken.
Hier is het mee begonnen:
Ramon&Ramon schreef:Het is inderdaad een dure reparatie, bij de dealer althans.
Ramon&Ramon schreef:het matsen ben ik hier wel verleerd inmiddels.
AlexV70 schreef:
hans anesthesie schreef:Stuur Ramon&Ramon een PM en ik vermoed dat de oplossing nabij is.. :D
Ja, ik denk dat je even langs moet komen. :P
Ben schreef:
hans anesthesie schreef:Stuur Ramon&Ramon een PM en ik vermoed dat de oplossing nabij is.. :D
Precies, anders zou het reclame zijn :shock:
Het jammere is dat er lieden zijn die menen dat je andere forumers uit te moeten maken voor domme, zielige en bemoei je er niet mee.
Het gaat er om dat je eerlijk en respectvol bent tegen over elkaar!
Ik geloof dat dit nu ver te zoeken is.

Voor mij is dit Topic dan ook over en uit.

Sorry Billy Road, ik had het ook graag anders gezien.
ps: je kan trouwens best bij "Ramon&Ramon" langs gaan, want de kennis is daar wel!
Billy Road
4th Gear member

Hmm, dit is niet te geloven.....volgens mij zit hier wat oud zeer??? Als je iets wilt weten kun/mag je het toch geweoon vragen???

Ik wil alleen maar wat info, omdat ik van plan ben een d5 aan te schaffen en dan dit......

Na ja, DIT is natuurlijk nooit mijn bedoeling geweest. Op slot maar zou ik zeggen. Ik heb al een pm en weet voorlopig genoeg.....Ramon bedankt!

Had niet gedacht dat "Volvo forummers" zo met elkaar om zouden gaan, daar is een forum ook niet echt voor bedoeld denk ik. Verder zal ik me er maar niet mee bemoeien......
Ramon&Ramon
7th Gear member

Toon dan zelf is wat meer respect door niet elke keer anderen te betuttelen van dingen die niet waar zijn.
Ramon&Ramon
7th Gear member

Succes met zoeken naar een S60 heer Road
exhonda
3rd Gear member

Ik zou volgend jaar een S60(D5) aanschaffen maar Uhhhh

Het gaat er bij het Alfa forum wel wat vriendelijker aan toe :D

Vroeger zat Ben er direkt boven op maar die wordt zeker ook een daggie ouder :wink:

Misschien tot volgend jaar :roll:
Hans
8th Gear member
Contacteer:

Gewoon aanschaffen joh....je zult er gelukkig mee worden..echt!
Veni,Vidi,Nates calce concidi

Volvo V40 D2 MY2013
louis
2nd Gear member

Ik begrijp het hele probleem niet.
Als iemand een defect aan zijn auto heeft en iemand om hulp vraagt moet dat gewoon kunnen vind ik.
We moeten juist blij zijn dat er (volvo)monteurs op dit forum actief zijn.
Zo kom je juist dingen te weten waar je als leek nooit achter zult komen.
En als een monteur nou zijn diensten aanbied wat dan nog.
Je kunt toch zelf beslissen wat je ermee doet.
De einige reden die ik me kan bedenken is dat je zelf een garage hebt en een hekel aan mensen hebt die in "jou" vijver zitten te vissen.
Ramon&Ramon
7th Gear member

het is beter om er maar over op te houden denk ik.
Ludo
6th Gear member

louis schreef:Als iemand een defect aan zijn auto heeft en iemand om hulp vraagt moet dat gewoon kunnen vind ik.
We moeten juist blij zijn dat er (volvo)monteurs op dit forum actief zijn.
Zo kom je juist dingen te weten waar je als leek nooit achter zult komen.
En als een monteur nou zijn diensten aanbied wat dan nog.
daar is idd niks mis mee.
maar daar gaat het ook wel een beetje over, de 'dingen' worden niet meegedeeld, dus iemand die het graag zelf wil doen heeft er niks aan.
gej
1st Gear member
Contacteer:

He, tussen al het gepraat over wat goed en niet goed is op het forum misschien een domme vraag, maar:

Hoe merk je dat je verstuivers slecht beginnen te worden?

Mijn D5 begint redelijke pluimen te braken als ik hem op zijn staart trap. Vooral nu het donker is zie je dat goed. Komt dat door de verstuivers?

Hij heeft momenteel 190k gelopen, maar kreeg laatst zo'n aanbod voor een roetfilter.... misschien dat dat helpt?

Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”