Stapsgewijs is zeker een goed plan ja.
Wat betreft internet: keek je dan alleen op Nederlandse aanbiedingen? Ik zag laatst hier ook een link naar een duitse e-bay shop die bijvoorbeeld relatief goedkoop dual headlights verkoopt, maar ik heb geen flauw idee of dat dan weer een technisch gezien een goed idee is (gezien de prijs neem ik aan dat die lampen namaak zijn, zullen ze wel goed passen bijvoorbeeld?).
En auto-rima, is dat een goedkope plek om dingen te vinden, of is internet altijd een betere optie? Ik weet dat mijn vader vroeger daar nog wel 'ns heen ging voor z'n 360 en 240, maar dat is inmiddels jaren geleden.
Wat is duur en wat is goedkoop? Neem bijvoorbeeld dual headlights, wat is een redelijke nieuwprijs en wat is een redelijke 2e hands prijs?
En nog een (voorlopig

) laatste vraag: zijn dual headlights altijd Xenon? Voor mij hoeft dat namelijk niet zo nodig en ik begrijp dat dat extra inspanningen vergt bij het inbouwen. Ik heb op zich wel wat ervaringen met dingen inbouwen enzo, maar ik ben niet bepaald een probleem oplosser... Met een handleiding lukt het wel, maar zonder... dan hang ik... Zijn cosmetische veranderingen, en dan denk ik wederom met name aan die koplamen, relatief eenvoudig zelf te doen?
(sorry dat ik zoveel vragen heb, maar ik wil voor mezelf een beetje een beeld creeren van waar ik aan begin, als ik eraan begin...)