Laadstatus - Volvo on Call - Uit de lucht?
- SRI
- 3rd Gear member
Heb net vanmiddag dat appje On Call geinstalleerz, zit net te kijken, na 2 uur laden is de accu maar 10% voller. Hoe actueel is die status? Want probeer net in te loggen, lukt niet. Is On Call wel vaker uit de lucht, of hapert tie?
- Millimetervreter.
- 5th Gear member
Bij mij werkt het gewoon 

Werk maakt soms meer kapot, dan drank goed kan maken
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
- SRI
- 3rd Gear member
Mmm, status idd na laden update aangepast, niet tussendoor.
App werkt bij mij maar af en toe, mekkert over geen internet terwijl dat er wel is bij inloggen.
Edit: af en toe bestaat niet, t is als die op mobiele data van Voda zit, op wifi werkt wel. Op telefoon van ega doet tie het wel. ICT valt niet mee
Edit2: maar s bij Volvo informeren, bij inloggen op Wifi, daarna wifi uit en mobiel data aan, werkt app wel. Muv...diagnose, bij abonnement staat berichten "no" of "fout" en geen vinkje, en bij verbinding met VOC staat soms "geen" en dan ook geen vinkje. Daarnaast opvallend dat bij instellingen, verbonden accounts ook nx staat, app blijft rondjes draaien...
App werkt bij mij maar af en toe, mekkert over geen internet terwijl dat er wel is bij inloggen.
Edit: af en toe bestaat niet, t is als die op mobiele data van Voda zit, op wifi werkt wel. Op telefoon van ega doet tie het wel. ICT valt niet mee

Edit2: maar s bij Volvo informeren, bij inloggen op Wifi, daarna wifi uit en mobiel data aan, werkt app wel. Muv...diagnose, bij abonnement staat berichten "no" of "fout" en geen vinkje, en bij verbinding met VOC staat soms "geen" en dan ook geen vinkje. Daarnaast opvallend dat bij instellingen, verbonden accounts ook nx staat, app blijft rondjes draaien...
Laatst gewijzigd door SRI op 01.01.1970 - 01:00, 5 keer totaal gewijzigd.
- SRI
- 3rd Gear member
Vanavond zag ik t laatate ritje niet in voc app, daarna was zowel op 4g als wifi, op ons beider telefoons, de auto in gebruik, en onvergrendeld. Maar hij staat op slot, stil te zijn. How comes? Ben wel benieuwd of dit een breder probleem is, of even een incidenteel hickupje?
-
- 1st Gear member
Gistermiddag inderdaad even een dik uur geen actuele status doorgekregen, maar rit stond er later wel gewoon in.
'08 VW Tiguan Sport & Style
'11 XC 60 R-Design
'15 XC 90 Inscription
'11 XC 60 R-Design
'15 XC 90 Inscription