Anti-sway bar of andere schokbrekers?

De auto's met kleurrijke bijnamen als the brick, de baksteen.
Plaats reactie
Frans Harkema
Starter

Er staat inderdaad "of", niet "en". Ik heb me wat verdiept in de anti-sway bar (IPD) en de schokbrekers van Bilstein en Koni. Natuurlijk zou ik graag beide artikelen aanbrengen op mijn 1993-245, maar dat wordt een vrij duur grapje. Oppassen dat de som der delen niet groter wordt dan de som op zich... Mijn eerste reactie is dat ik voor de schokbrekers moet gaan, en dan wel de Bilstein gasversie. De gele Koni's zijn natuurlijk ook niet te versmaden, maar ik hoef geen supersport prestaties. Ik wil wat comfort houden, maar met minder windgevoeligheid dan in de huidige conversie.
Ik kom uit een T5-R en ben naar mijn oude liefde teruggegaan als daily driver. De T5-R (geschorst) heb ik nog steeds, maar dat wordt een hobby projectje voor de toekomst.
Terug naar het topic: wie heeft ervaring met de Bilstein's/gele Koni's/anti-sway bar?
Historie: Volvo 245 Polar, Volvo 745 GL, Volvo 850 GLT Sedan, Volvo 850 GLT Station
Huidig: Volvo 245 Polar 1993, Volvo 850 T5-R Station 1995 (geschorst), Jaguar XJ6 Ser.III Sovereign 1985
jrzuidam
Starter

Net Bilstein B4 onder mijn 76'er 245 gezet. maar nog niet mee gereden... Komt eind van deze maand! Wel een tip voor eventuele aankoop. ebay.co.uk
Had een set rondom thuis liggen voor 231 Euro incl verzenden.
Plaats reactie

Terug naar “De 140 - 240 - 160 - 260 series”