Nu maar weer genieten van de 5-cilinder.
Dus het weekend alle tijd voor het inrijden.
Kan de hond ook eindelijk in een echte auto.

V70/2.4D/2003 schreef: Geen idee. In elk geval een kwestie van nog even niet durven en ik wil geen oliezuiper.
Gewoon dus met natte ogen achter het stuur.V70/2.4D/2003 schreef: Valt mee hoor. Ik ben vandaag wat aan de rit geweest, Stadskanaal op en neer en net even Bedum heen en terug.
Radio uit, eieren onder de voeten, alle gehoorzenuwen aangespannen en alert op elk hikje, trilling of wat dan ook maar verdacht is. Niet te hoog in toeren, koud niet belasten......
Maar de eerste indruk is de navolgende:
* motor is significant stiller
* motor loopt mooier rond
* hij stinkt van binnen naar werkplaats (maar daar gaat komend weekend iets aan gedaan worden!)
Ja, er heerst nog een vorm van angst. Reden waarom de 3000 toeren grens niet echt overschreden is en een enkele keer de 3500 aangetikt is.
En zo zal het de komende weken nog wel even doorgaan maar uiteindelijk zal de weegschaal door gaan slaan naar de kant van het vertrouwen.
Maar bovenal: wat rijdt dat geweldig, wat een heerlijk geluid maakt een D5.......wat heb ik die auto gemist.
Hans oet Twent schreef:V70/2.4D/2003 schreef: Geen idee. In elk geval een kwestie van nog even niet durven en ik wil geen oliezuiper.
Ger daaaaaar komt ie!!! Kerel VAKE...... etc etc..... gewoon gaan. Gaat ie kapot dan gaat ie kapot. Je hebt garantie op de reparatie mien jong. Beter dat het nu weer misgaat dan over 3 mnd.....
Maar ik begrijp jou wel hoor. De MG is ook zo'n project alle zintuigen staan op scherp, elk tikkie geluidje hoor ik nog door de helm heen.
GENIET ERVAN!!!!!! En doe niet veel uit op dat gekakel van mij. Volg je eigen onderbuik gevoel dat is het aller beste!
Netjes warm rijden, variabel inrijden, na 15.000 km oliewissel en juiste olie er in.V70/2.4D/2003 schreef: Geen idee. In elk geval een kwestie van nog even niet durven en ik wil geen oliezuiper.