Ik moet zeggen dat het mij verbaast hoe snel dat al kan. Tot zo'n 70 km/u kan je zonder wind o.i.d. rijden.
Dat had ik niet verwacht. Met stoelverwarming en kachel is dat best even uit te houden.
En wat een prachtig geluid zit er in de 5 cilinder als je met het dak open rijdt zeg! Klinkt echt mooi diep en vet.
Zelfs m'n dochters op de achterbank, waar het duswél hard waait bij 70 km/u, riepen gelijk dat ze de motor zo goed hoorden. Oké, nu zijn ze wellicht ietwat gevolvoriseerd door mij, maar toch!

Zo'n Dynaudio met 2 subwoofers klinkt ook goed, maar eerlijk gezegd niet eens zo heel veel beter dan de Prologic set in de V70. Dat viel me wel iets tegen, had ik meer van verwacht.
Het verbruik is op dit moment 13.7/100km, dus dat verdient nog wat aandacht. Heeft denk ik met de kick-down i.c.m. het motorgeluid te maken.....

Verder rijdt ie lekker en pakt de T5 heel soepel en vloeiend op, heel anders als de V70 T5, maar voel je wel dat je met aardig wat kilo's (1.600+) onderweg bent.
@ Gerald: proefrit komt zodra het écht cabrioweer is, zonnebrillen op en elleboogjes op de deur...

Gr. Edwin.