Zou als ik weer voor zwart zou gaan, zou ik hem ook in het buitenland bestellen waar je gewoon nog Black Stone hebt, Solid Black

Blijkbaar zijn ze nu door de oude strips heen.Paul schreef: grappig zie nu dat er op de achterkant op het zilver Twin Engine staat en ook op de zijkant. Terwijl ik al heel wat D6jes gezien had met wel het nieuwe logo achterop. Maar dan in het zilver nog Plug In Hybride.
Binnenkort eens de auto live zien, hij ziet er in elk geval super uit op de plaatjes. En Hakan ik denk zeker dat hij zich jonger gaat voelen!![]()
Ingeruild voor die mooie S80 die op het pad staat?Paul schreef: Ja precies! Nee ze hebben mijn oude Nuonbox, ik heb sinds mijn verhuizing degene met vaste kabel. Maar mijn pa rijdt nu ook in een D6 dus extreem relaxed dat ik daar nu ook sneller kan laden.
Privé waag ik mij er niet aan, "ik heb geen bijtelling, alleen aftelling', Of diesel, of T5/T6.Paul schreef: Die S80 was er omdat de V50 schade had, V60 is er nu 4 maanden! Top ding!
die smaakt wel het beste ja!Silver_R schreef:T6!!!Mart van der Steeg schreef: of T5/T6.