weet iemand wat de remschijven voor achter kosten per stuk???
want de mijne zijn beetje aant op gaan!
remschijven
-
- 3rd Gear member
Beetje te veel denk ik. Even google-en (zelf al gedaan?) en je komt verschillende prijzen tegen. Elferink 40 Euro ex btw per schijf. Autopartsonline 77 per twee. Je kunt natuurlijk ook even de kwik-fit of dealer bellen.nielo schreef:de blokjes kost niet veel maar schijven kost wat meer miniaal tussen de 75 en 150 d8 ik.
Zie de volgende links:
Elferink
Autoparts Online
-
- 4th Gear member
oke bedankt want
ik moet de mijne laten vervangen + de remblokken en ze zeiden zo dat het 300 euro ging kosten, en dat doet iemand voor mij op zaterdag bij de volvo die doet dan beetje voor zich zelf....
kan dat 300 of is dat wel erg veel
ik moet de mijne laten vervangen + de remblokken en ze zeiden zo dat het 300 euro ging kosten, en dat doet iemand voor mij op zaterdag bij de volvo die doet dan beetje voor zich zelf....
kan dat 300 of is dat wel erg veel
440 1.8
460 2.0
850 2.0 T5
s70 2.4 170pk
v70n 2.4 170pk
460 2.0
850 2.0 T5
s70 2.4 170pk
v70n 2.4 170pk
-
- 3rd Gear member
het kan voor die prijs maar dan moet het alle 4 remmen gelden!
en niet voor 2 ofzo da,s teveellllllllllllllll
schijven en de remblokjes.
bij een garage ben je zeker rond die prijs kwijt.
maar laat je het doen door iemand die het voorzichzelf doet scheeld dat zeker veel dan kost het denk ik zo,n 100 minder of meer?
en niet voor 2 ofzo da,s teveellllllllllllllll
schijven en de remblokjes.
bij een garage ben je zeker rond die prijs kwijt.
maar laat je het doen door iemand die het voorzichzelf doet scheeld dat zeker veel dan kost het denk ik zo,n 100 minder of meer?
Volvo 480 turbo paris blue 93.
Volvo 460 1.8i 95 Luxury-Line( RIP)
Volvo 460 1.8i 95 Luxury-Line( RIP)
-
- 4th Gear member
Ik heb wel een keer geinformeerd bij de dealer voor het vervangen van alleen schijven en blokken vóór, kostte bij de dealer inderdaad 300 euro...! Ik heb ze daarna, inclusief voeringen voor de trommels achter voor ongeveer 150 euro gekocht bij autopartsonline.
Maar let op, goedkoop kan ook duurkoop zijn, die van mij begonnen na 15000km te trillen, schijven zijn krom getrokken! Als ik het opnieuw moest doen kocht ik merkschijven bij een brezan / heuts oid of originele schijven bij een dealer. Monteren is niet zon groot probleem, dat is iets wat jezelf kunt, of wat een beun voor je binnen een uurtje geregeld moet kunnen hebben.
Maar let op, goedkoop kan ook duurkoop zijn, die van mij begonnen na 15000km te trillen, schijven zijn krom getrokken! Als ik het opnieuw moest doen kocht ik merkschijven bij een brezan / heuts oid of originele schijven bij een dealer. Monteren is niet zon groot probleem, dat is iets wat jezelf kunt, of wat een beun voor je binnen een uurtje geregeld moet kunnen hebben.
Volvo V50 DRIVe S/S Pro Edition R-Design 2012, Winterline, Black Sapphire Metallic, trekhaak, sunblinds.
- JRS2K3
- 2nd Gear member
Ik heb voor een setje brembo schijven gekocht. Voor 80 euro per set (dus 2 schijven). De vorige schijven begonnen al vrij snel te trillen bij het afremmen. Heb nu niks geen last meer van trillende remmen.
Monteren is idd super makkelijk.
Monteren is idd super makkelijk.
Volvo V70R 2004 Titanium Grey / RVS maatwerk FDF Uitlaat / FMIC Aluminium Intercooler