Goedemiddag,
Graag had ik geweten of het mogelijk was om de stadslichtjes (die standaard branden op mijn V40 in combinatie met de LED DRL) te vervangen door LEDjes.
Nu heb je het mooie blauwwitte van de DRL, maar dan een geel lampje aan de koplampunits.
Graag had ik deze dus vervangen door een blauwwitte LED (Bv: Link)
Is dit mogelijk? Of gaat dit foutmeldingen geven op boordcomputer enzovoort?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
V40 D2 2015 - Stadslicht vervangen door LED
- Rdesign14
- 1st Gear member
Dat kan zeker! Ik heb deze erin zitten: http://leddel.nl/t10-5630-smd-led-canbus-6-22v-w5w/. Kleur is met 6000K bijna hetzelfde als de DRL en door de metalen behuizing duurzamer dan de plastic varianten, die willen nog wel eens smelten. Het erin zetten is wel even een werkje. De LEDjes zitten aan het einde van een soort pen die haaks in de koplampunit steekt. Handigst is de hele unit er even uithalen, kan je er beter bij. Wees voorzichtig met het terugsteken van de pen, je moet 'm een kwart slag draaien om weer contact te maken maar omdat het allemaal van plastic is bestaat de kans dat de boel doordraait en afbreekt. De dealer zet ze er zo even voor je in, stuk makkelijker
Ik heb dezelfde LED's overigens ook in de spiegels zitten als instapverlichting.

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Rdesign14 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
V40 D2 R-Design, MY2014, Electric Silver, Businesspack Pro, 17" Ixions
-
- 2nd Gear member
deze heb ik zitten, zijn heel mooi
V40 D3 R-design Ice White