Ben benieuwd! Vandaag ook even langs geweest. kenteken is bekend, auto zou vandaag afgeleverd worden bij de dealer volgens het systeem. Hoop net voor 31-12 rijden. Stond buiten precies eentje zoals jij omschrijft overigens, alleen geen getinte ramen achter, configuratie is populair. Mooi ook, hoe de lak richting zwart heel donkerrood / bruin gaat als je er op een bepaald manier naar kijkt.rudiray schreef: Hi SRI,
Inderdaad ember black, zwarte hemel, 21", verder alle lines erop plus wegklapbare trekhaak. Volle bak dus!
Vanochtend het kenteken al doorgekregen. Net na de Kerst rijden, aflevering bij garage nu op 28/12 maar wordt wrs 22/23 december. Ben benieuwd...
Als ik foto's heb meld ik me.
T8 productieweek, wanneer gaat die van jullie in productie?
- SRI
- 3rd Gear member
-
- 1st Gear member
Hallo. Dringend !
Juist van een t8 geleverd bij dealer.
Kleur onyx black.
Momentum
Business motion
Family pack
Getinte ruiten
Winter pack
Had charcoal interieur gevraagd maar ambre beige interieur geleverd
dus niet interieur ik wou.
Wagen is direct leverbaar.
Als u een t8 met zwarte interieur besteld hebben, il doe graag
Een wisseling voor 31/12.
Woon in brussel.
Contact fmotte@gmail.com
Juist van een t8 geleverd bij dealer.
Kleur onyx black.
Momentum
Business motion
Family pack
Getinte ruiten
Winter pack
Had charcoal interieur gevraagd maar ambre beige interieur geleverd
dus niet interieur ik wou.
Wagen is direct leverbaar.
Als u een t8 met zwarte interieur besteld hebben, il doe graag
Een wisseling voor 31/12.
Woon in brussel.
Contact fmotte@gmail.com
-
- 2nd Gear member
Hallo, nieuw op dit forum, wonende te Beringen in België en heb vorige week een t8 r design besteld. Ik heb nog geen officiële leveringsdatum gekregen maar men beloofde mij dat de levering in juli,ging zijn. Dit zou dan model 2017 zijn. Dit kon in het beste geval ook juni zijn. Als ik de andere posts lees, dan mag ik er vanuit gaan dat mijn wagen heel snel wordt geleverd!
We zullen toch maar afwachten.
We zullen toch maar afwachten.
Driving a Volvo xc90 MY17 T8 R-design onyx black
-
- Starter
Mijn T8 Inscription alles erop en eraan werd voor het eerst besteld in begin 2015. Inmiddels 5 keer een bericht gehad dat hij werd doorgeschoven.
Wordt mogelijk nu maart 2016. Ruim een jaar na dato.
Staat nu al meer een week "under analysis". Weet iemand wat dat betekent? Bij Volvo zwijgt iedereen in alle talen.

Staat nu al meer een week "under analysis". Weet iemand wat dat betekent? Bij Volvo zwijgt iedereen in alle talen.

- Fredraket
- 4th Gear member
Meer dan een jaar.......GEDULDIG schreef: Mijn T8 Inscription alles erop en eraan werd voor het eerst besteld in begin 2015. Inmiddels 5 keer een bericht gehad dat hij werd doorgeschoven.
Staat nu al meer een week "under analysis". Weet iemand wat dat betekent? Bij Volvo zwijgt iedereen in alle talen.![]()
![]()

Groeten, Freddy
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool