USB afspelen

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
GTPDM
Starter

Hallo iedereen, ik ben sinds 4 dagen een vreselijke trotse eigenaar van een V40 D2 Summum uit 2013 :-) uiteraard moeten we nog erg veel uitzoeken en afstemmen, maar gisteravond viel mij op dat ik de radio perfect kan bedienen, cd kan afspelen , maar een usb-stick (meerdere getest) met Mp3 bestanden erop wordt wel herkend, de nummers komen ook in het display alleen spelen? echt niet geen enkel geluid.

wat doe ik verkeerd of ben ik vergeten?
alvast dank voor de tips
Laatst gewijzigd door GTPDM op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
patman
2nd Gear member

Welke bitrate hebben jou mp3 bestandjes want bij mij spelen ze niet met een bitrate van 128 kbps maar geven ze meestal wel de titel in het display aan alleen de 320 kbps spelen wel goed af.

Soms staat erook 'niet leesbaar' in het display en slaat ie het nummer na een paar seconden over en begint aan de volgende track.

Misschien is er een programma dat de muziek kan converteren naar het goede bestandje om af te spelen in de auto....hoop dat er iemand hier meer duidelijkheid over kan geven......

En natuurlijk Proficiat en veel veilige kilometers gewenst.....geniet ervan
GTPDM
Starter

dat was de oplossing, dank. ik heb een mp3quality modifier gedownload en getest door de 128Kbps naar 310 te brengen.
Laatst gewijzigd door GTPDM op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “V40”