T6 AWD (e-drive)
- mga1600
- 6th Gear member
- Berichten: 3172
- Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
- Locatie: nhn
Heeft iemand hier al eens gereden in een T6 AWD (4 cilinder) zoals die sinds kort in een XC60 geleverd wordt? Op papier natuurlijk hele mooie specs met 300+ pk's i.c.m. AWD en een 0-100 tijd die voor een cross-over wel briljant laag is....maar hoe 'lekker' rijdt hij in de praktijk? Ben erg benieuwd!
Laatst gewijzigd door mga1600 op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
XC60 T6 Ultimate Dark my24
- mga1600
- 6th Gear member
- Berichten: 3172
- Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
- Locatie: nhn
Bij gebrek aan gedeelde ervaringen, ga ik binnenkort een proefrit maken in een XC60 T6 AWD. Niet dat ik klaag over gebrek aan vermogen in mijn T5, integendeel zelfs, bij nat weer vind ik die 240 pk zelfs al te veel - dan is het lastig om zonder doorslaande wielen bij het stoplicht weg te komen. Dat gepiep past niet bij mijn leeftijd.....En tijdens een vakantie in bergachtig gebied met een redelijk volgepakte auto viel het me op dat alleen de voorwielen te weinig tractie hebben om op een (onverharde of slechte weg) tegen een heuvel prettig weg te komen.
Voor de rest is het een heerlijke auto, zit goed, is stil, ligt als een huis op de weg etc. Kortom ik ga eens kijken of een AWD uitvoering mij nòg meer kan bekoren. Een V90 CC is wellicht een andere optie, maar die is minder hoog (en dat is juist iets wat ik graag wil).
Heeft iemand hier wel eens gereden in een XC60 T6 AWD?
Voor de rest is het een heerlijke auto, zit goed, is stil, ligt als een huis op de weg etc. Kortom ik ga eens kijken of een AWD uitvoering mij nòg meer kan bekoren. Een V90 CC is wellicht een andere optie, maar die is minder hoog (en dat is juist iets wat ik graag wil).
Heeft iemand hier wel eens gereden in een XC60 T6 AWD?
XC60 T6 Ultimate Dark my24
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21182
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Aan tractie met een awd en 205pk/450nm geen gebrek.
Nooit doorslaande wielen met nattigheid.
Dat was overigens wel anders wanneer ik met de vorige V70 even vanuit stilstand snel wilde invoegen.
Nooit doorslaande wielen met nattigheid.
Dat was overigens wel anders wanneer ik met de vorige V70 even vanuit stilstand snel wilde invoegen.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- mga1600
- 6th Gear member
- Berichten: 3172
- Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
- Locatie: nhn
Van de week hebben mijn vrouw en ik de aangekondigde testrit gemaakt in een XC60 T6 AWD. Ik beloofde hier al eerder mijn ervaringen te zullen delen. Bij deze daarom mijn subjectieve mening in losse 'brokjes'. Uiteraard gaan die over de AWD-beleving, over de T6-motor en over de algehele ervaring in vergelijking met mijn eigen T5 Powershift FWD van MY2014 (= het tussenmodel met wel het nieuwe neusje, maar nog de oude techniek).
Het rijden
De rit in de T6 AWD was een regelrechte openbaring! Allereerst was ik verrast over de effectiviteit van de AWD vs. de FWD: ik ben mijn vergelijking begonnen door achter elkaar op hetzelfde stuk weg eerst met mijn eigen auto en meteen daarna met de demo T6 AWD te rijden. Het betrof een traject met smalle slingerweggetjes met daarin een paar onoverzichtelijke situaties, de (on)nodige verkeersdrempels en wegversmallingen genomen moesten worden zodat er heel regelmatig afgeremd en weer opgetrokken moest worden. De weg was plaatselijk ook nog eens nat en blubberig vanwege allerlei agrarisch verkeer. Kortom een ideaal parcours om te vergelijken. Dit resulteerde bij mijn eigen auto tot het mij bekende regelmatige ‘doorslaan’ van de voorwielen bij het optrekken, dat is irritant maar met het aanwezige koppel bij nat weer bijna niet te voorkomen. (Mij is verteld dat de T5 Geartronic het beter te doen op dit punt, maar dat weet ik niet uit eigen ervaring). Met de T6 AWD was er totaal geen enkel probleem, de auto bleef onder al die omstandigheden “rustig” versnellen zonder spinnende wielen of enige andere krimp te geven.
Ik heb hierboven het woord rustig maar tussen aanhalingstekens gezet omdat het een beest van een motor is die desgewenst de auto vooruit slingert met een ongekend enthousiasme! En dat was nog maar in de ‘drive-stand’, in sportstand kan het nog veel heftiger. Mijn T5 is 240 pk, en de T6 is 306 pk, maar het verschil voelt veel groter dan dat. Het grootste verschil in rijervaring op dit soort wegen is dat met de T6 op is dat de auto een veel beter uitgebalanceerd rijgedrag lijkt te hebben omdat het vele vermogen moeiteloos wordt verwerkt en de auto echt ‘aan het gas hangt’. Dat maakt ook dat je veel scherper en zekerder door iedere bocht stuurt.
Ook nog een stukje snelweg gereden, wat direct opvalt bij het optrekken en invoegen is dat de motor onmiddellijk oppakt, zonder enige aarzeling en dat de versnelling vanuit stilstand tot hoge snelheid bijna eenparig lijkt te verlopen. Erg soepele versnellingsbak ook, geen schakel-schokken. Het stuur- en weggedrag is onder snelweg omstandigheden verder zoals ik dat ken van mijn eigen auto: uitermate relaxed.
Ik heb zelf normaal gesproken een vrij rustige rijstijl, maar door de aard van de motor krijg je met de T6 AWD zin om ‘door te halen’, eigenlijk net zoals een BMW je ook uitnodigt om harder te rijden dan nodig is. Overigens heel 'netjes en rustig' rijden kan ook heel goed, laat ik dat ook gezegd hebben.
Bij de T6 AWD is een variabele stuurbekrachtiging standaard, lichter sturen bij parkeren en zwaarder ‘op snelheid’. De mate van bekrachtiging schijnt ook nog instelbaar te zijn, maar daar ben ik niet aan geweest omdat ik het in het menu niet zo gauw terug kon vinden.
De auto was ook voorzien van Four-C (dat is natuurlijk niet standaard), ik heb er uiteraard wel even mee gespeeld, maar kon eerlijk gezegd niet echt een groot verschil vaststellen tussen de sportstand en de comfort-stand,aan de advanced-stand ben ik niet toegekomen.
In mijn eigen auto zit geen ACC, BLIS of andere dingen uit de Advanced Safety Line, maar deze auto had dat allemaal wel en dat werkte feilloos. Ik vond deze eerste kennismaking met ACC een bijzondere en positieve ervaring.
Het stoelen
De demo was een hele mooie inscription uitvoering. Prachtig leer (veel mooier dan het leer wat er in mijn eigen auto zit), een met leer bekleed dashboard etc. De stoelen zijn qua model gelijk aan de Comfort-stoelen. Mijn eigen auto heeft Sport-stoelen met standaard leer.
De Comfort stoelen lijken net iets groter te zijn dan de Sport-stoelen, de zitting lijkt met name wat langer en door de kleinere wangen is er wat meer ruimte voor een brede rug en is het instappen iets gemakkelijker. Mijn vrouw (vrij klein) vond dat de hoofdsteunen beter aansluiten. Inderdaad, wel meer comfort dus, maar wel wat minder zijdelingse fixatie dus.
Voor de rest is alles van binnen en buiten wel zo’n beetje hetzelfde als in mijn eigen auto, alleen meer knopjes op het dashboard.
Geluid
De testauto was nog wat stiller (qua motorgeluid) dan mijn eigen auto, dat viel al na 10 meter rijden op. Bij het stevig accelereren maakt de T6 een ”ander”- wat sportiever, zelfs een beetje roffelend (a la 850) - geluid. Op snelheid is de motor gewoon lekker stil.
In mijn auto zit High Performance Audio net als in deze T6. In principe gelijkwaardig dus zou je denken, maar in de T6 klinkt het toch aanmerkelijk beter (voller).ik had eigenlijk in een Inscription uitvoering wel Premium Audio verwacht ( en willen vergelijken)
Verbruik
Daar was ik ook nieuwsgierig na en daar heb ik wel even specifiek op gelet. Bij gelijke (constante) snelheden en vergelijkbaar rijgedrag lijken de verbruikscijfers (allemaal volgens de BC) zo’n beetje hetzelfde te zijn als die van mijn T5, maar een testrit van 100 km geeft daar natuurlijk geen echt uitsluitsel over. Op kruissnelheid van 120 (zonder wind) gaf de BC 12 -13 km/l aan, mijn T5 geeft dan 1:11. Anderzijds zie ik bij het optrekken wel hogere verbruiktcijfers dan mijn T5 voorbij komen. Het lijkt er dus op dat de brandstofbesparing van de Drive-E motor t.o.v. mijn ‘oude’ T5 in de praktijk zo’n beetje wordt tenietgedaan door het extra gebruik van de AWD. Het resultaat onder de streep zal elkaar niet veel ontlopen denk (vrees) ik.
Samenvattend
Kortom de T6 AWD is wat mij betreft een heerlijke auto, echt een forse tree hoger op de ladder. Hij heeft enorm veel vermogen (een wolf in schaapskleren) en een chassis dat dit ook echt aankan. De auto doet alles wat het moet doen met het grootste gemak en voelt daardoor heel ‘zeker’ en vertrouwenwekkend aan, ik reed er (nog) veel relaxter in dan in mijn eigen auto.
Zou ik er dus een willen hebben........? Ja als dat zou kunnen......graag! Ik vind de XC60 namelijk echt een hele mooie en lekker rijdende auto, ik zit er heerlijk in, stuur er relaxed mee en kan dat zo uren volhouden. Alleen bij mijn eigen XC60 loop ik zoals gezegd regelmatig tegen het doorslaan van de voorwielen aan, maar dat is ook echt alles. Ik voel me er gewoon 'rijk' in. De T6 AWD doet die bezwaren teniet en voegt er echt een stuk dynamiek aan toe en dat maakt het voor mij ideale auto.
Het rijden
De rit in de T6 AWD was een regelrechte openbaring! Allereerst was ik verrast over de effectiviteit van de AWD vs. de FWD: ik ben mijn vergelijking begonnen door achter elkaar op hetzelfde stuk weg eerst met mijn eigen auto en meteen daarna met de demo T6 AWD te rijden. Het betrof een traject met smalle slingerweggetjes met daarin een paar onoverzichtelijke situaties, de (on)nodige verkeersdrempels en wegversmallingen genomen moesten worden zodat er heel regelmatig afgeremd en weer opgetrokken moest worden. De weg was plaatselijk ook nog eens nat en blubberig vanwege allerlei agrarisch verkeer. Kortom een ideaal parcours om te vergelijken. Dit resulteerde bij mijn eigen auto tot het mij bekende regelmatige ‘doorslaan’ van de voorwielen bij het optrekken, dat is irritant maar met het aanwezige koppel bij nat weer bijna niet te voorkomen. (Mij is verteld dat de T5 Geartronic het beter te doen op dit punt, maar dat weet ik niet uit eigen ervaring). Met de T6 AWD was er totaal geen enkel probleem, de auto bleef onder al die omstandigheden “rustig” versnellen zonder spinnende wielen of enige andere krimp te geven.
Ik heb hierboven het woord rustig maar tussen aanhalingstekens gezet omdat het een beest van een motor is die desgewenst de auto vooruit slingert met een ongekend enthousiasme! En dat was nog maar in de ‘drive-stand’, in sportstand kan het nog veel heftiger. Mijn T5 is 240 pk, en de T6 is 306 pk, maar het verschil voelt veel groter dan dat. Het grootste verschil in rijervaring op dit soort wegen is dat met de T6 op is dat de auto een veel beter uitgebalanceerd rijgedrag lijkt te hebben omdat het vele vermogen moeiteloos wordt verwerkt en de auto echt ‘aan het gas hangt’. Dat maakt ook dat je veel scherper en zekerder door iedere bocht stuurt.
Ook nog een stukje snelweg gereden, wat direct opvalt bij het optrekken en invoegen is dat de motor onmiddellijk oppakt, zonder enige aarzeling en dat de versnelling vanuit stilstand tot hoge snelheid bijna eenparig lijkt te verlopen. Erg soepele versnellingsbak ook, geen schakel-schokken. Het stuur- en weggedrag is onder snelweg omstandigheden verder zoals ik dat ken van mijn eigen auto: uitermate relaxed.
Ik heb zelf normaal gesproken een vrij rustige rijstijl, maar door de aard van de motor krijg je met de T6 AWD zin om ‘door te halen’, eigenlijk net zoals een BMW je ook uitnodigt om harder te rijden dan nodig is. Overigens heel 'netjes en rustig' rijden kan ook heel goed, laat ik dat ook gezegd hebben.
Bij de T6 AWD is een variabele stuurbekrachtiging standaard, lichter sturen bij parkeren en zwaarder ‘op snelheid’. De mate van bekrachtiging schijnt ook nog instelbaar te zijn, maar daar ben ik niet aan geweest omdat ik het in het menu niet zo gauw terug kon vinden.
De auto was ook voorzien van Four-C (dat is natuurlijk niet standaard), ik heb er uiteraard wel even mee gespeeld, maar kon eerlijk gezegd niet echt een groot verschil vaststellen tussen de sportstand en de comfort-stand,aan de advanced-stand ben ik niet toegekomen.
In mijn eigen auto zit geen ACC, BLIS of andere dingen uit de Advanced Safety Line, maar deze auto had dat allemaal wel en dat werkte feilloos. Ik vond deze eerste kennismaking met ACC een bijzondere en positieve ervaring.
Het stoelen
De demo was een hele mooie inscription uitvoering. Prachtig leer (veel mooier dan het leer wat er in mijn eigen auto zit), een met leer bekleed dashboard etc. De stoelen zijn qua model gelijk aan de Comfort-stoelen. Mijn eigen auto heeft Sport-stoelen met standaard leer.
De Comfort stoelen lijken net iets groter te zijn dan de Sport-stoelen, de zitting lijkt met name wat langer en door de kleinere wangen is er wat meer ruimte voor een brede rug en is het instappen iets gemakkelijker. Mijn vrouw (vrij klein) vond dat de hoofdsteunen beter aansluiten. Inderdaad, wel meer comfort dus, maar wel wat minder zijdelingse fixatie dus.
Voor de rest is alles van binnen en buiten wel zo’n beetje hetzelfde als in mijn eigen auto, alleen meer knopjes op het dashboard.
Geluid
De testauto was nog wat stiller (qua motorgeluid) dan mijn eigen auto, dat viel al na 10 meter rijden op. Bij het stevig accelereren maakt de T6 een ”ander”- wat sportiever, zelfs een beetje roffelend (a la 850) - geluid. Op snelheid is de motor gewoon lekker stil.
In mijn auto zit High Performance Audio net als in deze T6. In principe gelijkwaardig dus zou je denken, maar in de T6 klinkt het toch aanmerkelijk beter (voller).ik had eigenlijk in een Inscription uitvoering wel Premium Audio verwacht ( en willen vergelijken)
Verbruik
Daar was ik ook nieuwsgierig na en daar heb ik wel even specifiek op gelet. Bij gelijke (constante) snelheden en vergelijkbaar rijgedrag lijken de verbruikscijfers (allemaal volgens de BC) zo’n beetje hetzelfde te zijn als die van mijn T5, maar een testrit van 100 km geeft daar natuurlijk geen echt uitsluitsel over. Op kruissnelheid van 120 (zonder wind) gaf de BC 12 -13 km/l aan, mijn T5 geeft dan 1:11. Anderzijds zie ik bij het optrekken wel hogere verbruiktcijfers dan mijn T5 voorbij komen. Het lijkt er dus op dat de brandstofbesparing van de Drive-E motor t.o.v. mijn ‘oude’ T5 in de praktijk zo’n beetje wordt tenietgedaan door het extra gebruik van de AWD. Het resultaat onder de streep zal elkaar niet veel ontlopen denk (vrees) ik.
Samenvattend
Kortom de T6 AWD is wat mij betreft een heerlijke auto, echt een forse tree hoger op de ladder. Hij heeft enorm veel vermogen (een wolf in schaapskleren) en een chassis dat dit ook echt aankan. De auto doet alles wat het moet doen met het grootste gemak en voelt daardoor heel ‘zeker’ en vertrouwenwekkend aan, ik reed er (nog) veel relaxter in dan in mijn eigen auto.
Zou ik er dus een willen hebben........? Ja als dat zou kunnen......graag! Ik vind de XC60 namelijk echt een hele mooie en lekker rijdende auto, ik zit er heerlijk in, stuur er relaxed mee en kan dat zo uren volhouden. Alleen bij mijn eigen XC60 loop ik zoals gezegd regelmatig tegen het doorslaan van de voorwielen aan, maar dat is ook echt alles. Ik voel me er gewoon 'rijk' in. De T6 AWD doet die bezwaren teniet en voegt er echt een stuk dynamiek aan toe en dat maakt het voor mij ideale auto.
Laatst gewijzigd door mga1600 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
XC60 T6 Ultimate Dark my24
- lint
- Geartronic member
- Berichten: 29538
- Lid geworden op: 23.02.2007 - 00:12
- Locatie: Ridderkerk
Dank u, dat is een heel duidelijk en positief verhaal over de XC60 T6 AWD. Wat is het prijsverschil met een XC60 zoals je nu hebt?
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
- mga1600
- 6th Gear member
- Berichten: 3172
- Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
- Locatie: nhn
Het prijsverschil tussen een T5 en een T6 AWD is ca. 7000 euro als ik me niet vergis. Maar hoe zich dat ontwikkelt als de T5 ook AWD wordt (persbericht wat gisteren uitgebracht is) is afwachten.
Wat ik dan ook niet begrijp is waarom het prijsverschil tussen dezelfde aandrijflijnen bij de S90 meer dan het dubbele is.
Wat ik dan ook niet begrijp is waarom het prijsverschil tussen dezelfde aandrijflijnen bij de S90 meer dan het dubbele is.
Laatst gewijzigd door mga1600 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
XC60 T6 Ultimate Dark my24
@MGA1600: Bedankt voor mooie en uitgebreide testverslag. Als ik dit lees, inderdaad ook mijn auto. Vooral ook vanwege de tractie, en niet alleen gedurende de wintersport. Prijsverschil van ongeveer €7000 laat zich denk ik erg makkelijk verklaren: BPM !!
Al bij vele sportievere auto's ook gezien. De netto/netto prijs (dus excl. belastingen) nagenoeg gelijk, echter door CO2 toeslag grote prijsverschillen ! BOEVEN daar in Den Haag
Al bij vele sportievere auto's ook gezien. De netto/netto prijs (dus excl. belastingen) nagenoeg gelijk, echter door CO2 toeslag grote prijsverschillen ! BOEVEN daar in Den Haag
@MGA1600
http://www.autovandaag.nl/m/autonieuws/ ... 0-en-xc60/
Aangezien ook andere modellen met T5 motor leverbaar worden met AWD, wellicht geen T6 ? Alhoewel..... als ik het testverslag lees, de T6 door power en geluid wel een grijns op je gezicht bracht. Tja, hoeveel mag dat kosten ? Wat gaat het prijsverschil worden tussen de T5 en T6 AWD ??
http://www.autovandaag.nl/m/autonieuws/ ... 0-en-xc60/
Aangezien ook andere modellen met T5 motor leverbaar worden met AWD, wellicht geen T6 ? Alhoewel..... als ik het testverslag lees, de T6 door power en geluid wel een grijns op je gezicht bracht. Tja, hoeveel mag dat kosten ? Wat gaat het prijsverschil worden tussen de T5 en T6 AWD ??
- mga1600
- 6th Gear member
- Berichten: 3172
- Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
- Locatie: nhn
Op de keper beschouwd is de T6 meerprijs van 7000 euro t.o.v. De T5 (nu) voor 60 pk meer + AWD + variabele stuurbekrachtiging weliswaar erg veel geld, maar ten opzichte van bijvoorbeeld een Polestar upgrade op de T5 van bijna 1000 euro wel een veel betere deal...lijkt me.....alles is betrekkelijk, zeker als je kijkt wat dezelfde stap bij een S90 moet gaan kosten.alderu schreef: @MGA1600
http://www.autovandaag.nl/m/autonieuws/ ... 0-en-xc60/
Aangezien ook andere modellen met T5 motor leverbaar worden met AWD, wellicht geen T6 ? Alhoewel..... als ik het testverslag lees, de T6 door power en geluid wel een grijns op je gezicht bracht. Tja, hoeveel mag dat kosten ? Wat gaat het prijsverschil worden tussen de T5 en T6 AWD ??
Een ander zal zich beter thuisvoelen in een lagere auto, maar ik ben bijna 67 en vind juist de hoge zitpositie en hoge instap prettig. En als dat dan nog gecombineerd wordt met veel vermogen, tsja.......op dit moment kan ik voor mezelf geen andere auto bedenken die 'mij net zoveel doet'. Ik heb ook eerder in een BMW X3 gereden, maar ondanks de reputatie voelde ik daar helemaal niets bij, evenmin als bij een Q5 bijvoorbeeld.
Blijft wel het feit dat een 'kale' T6 Momentum 59000 kost en een Summum 62000. Niet eens zo heel lang geleden kocht je voor zo'n bedrag (in guldens omgerekend) een rijtjeshuisje.....
XC60 T6 Ultimate Dark my24
Ken de X3 ook erg goed aangezien wij een 2011 X3 2.8 (6cil) ) gereden hebben in de High Exec. M sport. uitvoering met nog diverse opties. Had toen wel een prijskaartje van € 85.000. Heerlijke auto, met veel beleving door het motorgeluid, maar dus wel duur. Zeker voor een prive-auto. Had 258 pk, maar geen turbo. Huidige T5 heeft bijna zelfde vermogen, maar hoger koppel bij veel lager toerental door de turbo.
Qua beleving is onze huidige XC60 dan een erg "brave" auto
Qua beleving is onze huidige XC60 dan een erg "brave" auto
- mga1600
- 6th Gear member
- Berichten: 3172
- Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
- Locatie: nhn
O, maar het is niet mijn bedoeling om de X3 of BMW af te kraken.....helemaal niet. Mijn zoon rijdt al jaren BMW's, echt tot volle tevredenheid, een ander familielid heeft zelfs zeer nauwe banden met BMW Nederland en beiden hebben geprobeerd me in een X3 te krijgen toen ik 2 jaar geleden aankondigde een hogere auto als bijvoorbeeld de XC60 te overwegen. Ik heb vreselijk goed naar ze geluisterd en ook uiterst serieus proefgereden. Die X3 is zonder twijfel heel goed gemaakt, rijdt goed en objectief kan ik er dan ook echt niet iets tegenin brengen. Maar het uiterlijk ervan spreekt me niet aan en ik voelde me er simpelweg niet In thuis, ondanks zijn bouwkwaliteiten'; ik werd er gewoon niet 'blij' van.alderu schreef: Ken de X3 ook erg goed aangezien wij een 2011 X3 2.8 (6cil) ) gereden hebben in de High Exec. M sport. uitvoering met nog diverse opties. Had toen wel een prijskaartje van € 85.000. Heerlijke auto, met veel beleving door het motorgeluid, maar dus wel duur. Zeker voor een prive-auto. Had 258 pk, maar geen turbo. Huidige T5 heeft bijna zelfde vermogen, maar hoger koppel bij veel lager toerental door de turbo.
Qua beleving is onze huidige XC60 dan een erg "brave" auto
En dat moet wel als je je portemonnee omkeert toch? want "Auto is ook Emotie", toch?
XC60 T6 Ultimate Dark my24
- Fredraket
- 4th Gear member
- Berichten: 721
- Lid geworden op: 08.03.2015 - 00:55
- Locatie: Wierden
Zo is dat!!
Groeten, Freddy
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool