Ik heb hetzelfde advies gekregen.lint schreef: Ik wissel banden voor naar achter om de 10000 km, op advies van een bandenspecialist.
Dan gaan we dat maar doen, wissel kost niet zoveel tijd.
Scheelt op den duur een hoop ergernis en geld...
Ik heb hetzelfde advies gekregen.lint schreef: Ik wissel banden voor naar achter om de 10000 km, op advies van een bandenspecialist.
O nou dan kan ik idd zeggen dat dat bij mij zeker aan de orde is, maar goed hij is nu uitgelijnd en binnenkort dan maar even andere banden monterenlint schreef: Zie hier: http://www.tuning-gids.nl/cuppen-banden.htm
Hé, ik heb hetzelfde gevoel op mijn S60. interessante topic.sebastiaan84 schreef: Ga in geen geval voor de "groene" Michelin Energy Saver(+). Lawaai, verminderde grip op natte weg en met kouder weer word e compound kneiterhard.
Om dat gewissel te vermijden op de C30 Nokians Weatherproof gelegd vorige zomer, voldoen prima tot nu toe.Camino schreef: Sinds kort heb ik de Vredestein Quatrac 5. Bevallen me prima en geen gewissel meer naar winterbanden.
Profiel komt inderdaad overeen.RobG1977 schreef: Als je de ls388 had kan jouw verhaal kloppen
+1!roptaboy schreef: Hallo,
Ik begrijp niet wat mensen bezielt om op banden te gaan bezuinigen, dit is zo'n beetje het allerbelangrijkste gedeelte van de auto.
Als je banden te duur vind (goede banden) dan moet je gewoon de auto verkopen en verder gaan fietsen.
Ook als je de prijs van de banden uitrekent per kilometer dan gaat het toch helemaal nergens meer over?
Gelukkig is iedereen eigen baas, maar aan de andere kant breng je met goedkopere (slechtere) banden jezelf maar ook een ander in gevaar.
Pieter