Dat pietluttige hebben er wel meer. Ondergetekende ook. De auto van Bover en de mijne zijn 'geholpen' door Fasttech. Hoewel mijn auto een probleempje heeft (verstuiver(s)) en intercooler ben ik absoluut tevreden over wat de jongens van Fasttech gedaan hebben. Bij de dealer ben ik met mijn vragen geholpen door het uitlezen dmv de computer, volgens fasttech moest er toch iets aan de hand zijn en men heeft een hele middag lopen zoeken. Kosten nihil!!!!!! a. wie doet het en b. wie kan het überhaupt?mvdworp schreef:Begrijp niet helemaal waarom je met beperkte roetuitstoot onderin toerental
problemen hebt. Hoe minder roet hoe beter toch. Of mis je trekkracht onderin. Zal binnenkort ook bij Fasttech langs voor diagnose. Hoor bij
zware belasting met caravan een wat slepend geluid. Solo alleen bij fel
accelereren. Zou een geluid van de turbo kunnen zijn. Vermogen en trekkracht is verder prima alleen behoorlijk roeten. Ben een behoorlijke
pietlut met geluiden en rammeltjes, maar ben geloof ik niet de enige als ik
dit forum zo lees.
Mijn auto roet niet of nauwelijks en ik ben er secuur aan. Moet wel zeggen dat mijn auto een fractie hoger vermogen heeft dan Bover en ook een fractie meer turbodruk. Als je er problemen mee hebt zou je Dennis of Marco kunnen vragen naar 'mijn' programma.
Ik ben zoals gezegd kritisch en heb ook wel iets verstand van auto"s maar niets dan lof over fasttech. Het probleem met tuning is echter dat vaak juist dan de problemen van de auto's aan het licht komen. In de volksmond krijgt de tuner dan de schuld. Andersom moeten we ook eerlijk zijn richting dealers als er problemen zijn en niet verzwijgen dat er getuned is. Maar doe dat laatste dan wel bij een bedrijf met verstand van auto's.