Hey,
De diesel retourleiding van mijn 2.0D lekt, en het lek wordt ook langzaam erger.
Ik heb dus een nieuwe retourleiding aangeschaft, alleen het vervangen blijkt toch omvangrijker dan ik in eerste instantie dacht.
Het inlaatspruitstuk zit zo goed vast en er zit zo veel op aangesloten dat ik er niet uit kom, en na een stuk of 25 bouten en schroeven nog geen beweging er in kreeg.
Is er iemand die mij misschien met VIDA instructies kan voorzien of iets dergelijks?
Ik ben al een paar uur op internet aan het zoeken naar een how-to ofzo maar ook op het forum kan ik niets vinden.
Ik vond wel een topic van iemand die het gedaan had, en volgens mij zou die ook een soort van guide plaatsen maar ik kan het topic niet meer vinden en ook geen ander gerelateerd onderwerp.
Ik had in eerste instantie de hoop dat alle bouten loshalen genoeg speling zou geven om de retourleiding te verwijderen en de nieuwe te monteren, maar ik kan niet eens een beetje speling creeëren...
Diesel retourleiding vervangen
- wim de jong
- 5th Gear member
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: 29.03.2005 - 16:41
- Locatie: Leusden
- Contacteer:
wel handig als je even aangeeft welke auto je hebt...en bouwjaar.
dan kan ik wat gerichter voor je zoeken.
dan kan ik wat gerichter voor je zoeken.
De volgende VOLVO's al gereden:
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19