Maar goed, dit ter zijde!
Ik ben na 5 uitermate tevreden jaren V70N 2.4D ed sport met liefde werkje van Obbe er in toe aan iets moderners. De auto heeft me nooit in de steek gelaten en heeft mij alleen aan onderhoud 2,6 cent per km gekost, bravo! Wat dat betreft zou ik natuurlijk gewoon met deze door moeten rijden, tsja, rationeel versus emotie..
Nu over naar iets anders, waarschijnlijk een NN, maar V60, XC60/70 zouden ook kunnen. Het gaat niet om in welk model het zit, als het er maar in zit.
Het moet iig een D5 automaat zijn ivm de benodigde aanhangerlast

Qua V70NN 2012 heb ik wel een paar vragen:
-Passen de wielen van een V70N op een NN?
-Is aan het uiterlijk van de radio/infotainment te zien met welke versie ik te maken heb? performance, high performance, hp multimedia of premium multi media?
-(BOB), welke mogelijkheden tot achteruit rij camera heb ik als deze er niet af fabriek in zit?
-Kan iemand mij iets over de 215pk icm automaat vertellen? Technisch goed/beter als 163 pk D5 euro 4? Onhandigheden? Weetjes zoals bij de 163 pk versie de wervelklep als zwakte? Verbruik? etc.
-Net zo makkelijk zelf te onderhouden als mijn huidige N? (voor de huidige doe het zelvers is deze vraag dus he

Ik heb er momenteel een op het oog, maar eerst maar eens kijken hoe deze er in werkelijkheid uit ziet. Het betreft een geimporteerde met alle boekjes.
Ik wacht jullie reacties af, zie er weer naar uit deze met jullie samen te doorlopen en ergens op uit te komen!