Update over de update: Week 17/18.. dan komt de grote update. Aldus Bluekens Breda.mwattel schreef: Ik heb mijn dealer gevraagd naar de week 10 update maar die wist nog van helemaal niets !
Week 10 software update en verbeteringen modeljaar 2017
-
- Starter
Laatst gewijzigd door Roger That op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 4th Gear member
Wellicht omdat uw Peugeot dealer iets minder op uw centen uit is en/of meer mens is.RoaldH schreef:Waarom laten ze een bijna schoon luchtfilter bij mijn lokale Peugeot dealer dan wel gewoon zitten (met de melding dat ze het jaar erop wel zullen doen)?
Toen ik dat indertijd ter sprake bracht bij mijn toenmalige Volvo dealer zei men dat
bepaalde dingen vervangen verplicht waren door de fabriek (of de invoerder) en dat ze
daar niet onderuit konden. De meer prozaïsche waarheid is echter ten dele dat iemand
die een XC70 kocht verondersteld werd om zich niet om de kosten te bekommeren,
het merendeel van dergelijke auto's waren in 2003 firmawagens. Anderzijds was (is?) het
gewoon een economische strategie, met technische aspecten heeft het vaak minder te
maken. Men speelt ook vaak in op het gevoel, bijvoorbeeld wat het vervangen van remvloeistof
betreft. Geen mens wil daar risco's mee nemen, beter dus wat te vroeg dan wat te laat vervangen.
Van een eerlijke (nu ja

om de vochtinhoud van de remvloeistof te meten em om alzo te bepalen wanneer ze verzadigd
is en moet vervangen worden. Ondertussen doe ik al 12 jaar al het onderhoud zelf doe voor een
fractie van de prijs die de dealer vraagt. De dealer heeft zich maw flink in de voet geschoten

Willy
Laatst gewijzigd door Willy.VdW op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
2018 XC90 T5 - 2024 XC40 T2