Mijn exemplaar heeft nu 165.000km op de teller.
De eerste sentimenten:
- rijdt toch weer heerlijk, volvo

- radio code (originele radio!) aangevraagd, gekregen, maar dat moest uit Zweden komen, dus kostte me een paar tientjes. Ook nog een nieuwe (niet elektrische) antenne gevonden en gemonteerd (dacht dat die allemaal voorbereid waren op elektrisch, maar kon echt geen stekkertje vinden dat daar ergens in de buurt lag
- afstandsbediening heeft een eigen wil: eentje doet niets, de andere unlock (altijd) en lock (wanneer ie zin heeft). Ze zijn wel al uitgerust met nieuwe batterijen, dus moet ik maar es aan schoonmaken of contactpunten in de auto denken. Gelukkig heeft ie kuren op deze manier, want in het portier zijn geen sleutelgaten te vinden waarmee ik em alsnog kan openen of afsluiten
- stottert bij volle tank: gek, dacht eerst, die hebben em te leeg laten lopen, maar nu, 2e volle tank weer. Na 1/4 tank verbruikt te hebben stopt het. En erge onderdruk in de tank, dus vermoed dat er iets met evap/ontluchting aan de hand is. Moet nog even uitzoeken hoe ik daar dan achter kom
- na voltanken bleef het indicator voor brandstof op het dashboard beneden en het lampje bleef branden. Hm, nog ff kijken of ie vanzelf nog bijtrekt, maar anders heb ik die ondertussen ook al stukgemaakt - al las ik al ergens iets over draadje dat ook los kan zitten
So far, so good.
Blij dat er zo'n forum als dit bestaat waar ik kan putten uit wat jullie allemaal al ondervonden hebben:) En met deze kilometerstand komt er vast een moment dat ik anderen kan helpen.