Vandaag eigenlijk echt met de auto gereden. Mijn vrouw (waar ik de auto voor had gekocht had hem natuurlijk de hele week mee). Dus met 600km op de teller ben ik even de snelweg op gegaan. Wat een heerlijk ding, alles klopt gewoon. Je merkt dat je in een auto rijdt die al heel wat product updates heeft gehad waardoor alles gewoon klopt.
Lekker stil, heerlijke motor en een startstop systeem die je meteen uit kan zetten als je de auto start omdat de pook er vlak bij zit

Verder is die Sensus versie ook weer ontzettend verbeterd, werkt toch wel heel erg aangenaam!
En wat rijdt deze auto lekker met 19inch wielen, veel strakker dan een demo die ik een keer mee had met 17inch. Maar je merkt ook dat hij die variabele stuurbekrachtiging heeft... mhwa daar moet ik nog maar eens mee spelen. Want als je harder dan 160 gaat dan merk je dat hij wat gevoellozer is. Gelukkig mag je in Nederland dat nergens maar goed.
Achteruitrijcamera heeft veel meer een ronding dat dat ook nog even wennen is, in de V60 en de V40 zag je gewoon letterlijk wat je zag. Hier zit er nu zo'n special effect op dat het net lijkt of je in een goudvissenkom kijkt.
De tapijtkleedjes zijn van een ongelooflijk hoogspons gehalte dat ik daar ook nog even niet weet wat ik er mee moet. Geef mij maar R-design kleedjes die je na 2 jaar kan vernieuwen omdat ze versleten zijn, maar geloof dat dit niet op een Inscription hoort...
Last but not least zijn die ramen dus getint met een lelijke rand die ik op de V60 ook niet heb, terwijl ik dacht dat hetzelfde bedrijf was die het had gedaan. Beetje jammer dus dat gaan we nog eens even na vragen
Maar goed dat zijn dus kleine puntjes ik vind hem fantastisch!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.