Lederen bekleding
BMW is Duits...die houden weer rekening met bradwürst buiken en billen. Dat leer is van stieren vaak en niet van een gevlekte zwart/witte...Is echt zo, geen grap! Mijn familie komt uit de leerindustrie...
-
- 5th Gear member
Dit is Bull shit!!!De gemiddelde Zweed weegt 85kg en een Duitser weegt meer???Als je kwaliteit wil maken ben je daar op voorzien...Ze verkopen Volvo toch over de hele wereld???Dit is echt een blaam voor Volvo naar kwaliteit toe.Is op geen enkele manier goed te spreken.
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Met mijn 122 kg (een paar jaar terug dan) totaal geen problemen gehad in de stoelen van onze S60 (MY11) destijds.
Nu weeg ik 78 kg en het leer van de bestuurdersstoel (het zitvlak) is een keer vervangen. Die zag er niet meer uit en was helemaal ingedeukt.
Ik weet niet of jullie een portemonnee in jullie achterzak dragen, maar dat heeft best wat invloed op het leer is onze ervaring!
Nu weeg ik 78 kg en het leer van de bestuurdersstoel (het zitvlak) is een keer vervangen. Die zag er niet meer uit en was helemaal ingedeukt.
Ik weet niet of jullie een portemonnee in jullie achterzak dragen, maar dat heeft best wat invloed op het leer is onze ervaring!
Laatst gewijzigd door rsnhakan op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- m-kliko
- 4th Gear member
Kijk bij deze foto's eens:
http://www.autoblog.nl/image-gallery?fi ... Li_xDrive/
BMW 7-serie.
(even doorklikken naar interieurfoto's)
Hoofdsteunen plooien nogal, en bij de volgende foto vanaf de achterbank ziet die stoel er ook niet uit...
Ik vind dat er echt verschrikkelijk uitzien.
Kan zijn dat omdat de stoel zoveel verstelbaar is dat het leer zo ruim moet zitten. Maar doe dan een net rekbaar materiaal op bepaalde plekken...
http://www.autoblog.nl/image-gallery?fi ... Li_xDrive/
BMW 7-serie.
(even doorklikken naar interieurfoto's)
Hoofdsteunen plooien nogal, en bij de volgende foto vanaf de achterbank ziet die stoel er ook niet uit...
Ik vind dat er echt verschrikkelijk uitzien.
Kan zijn dat omdat de stoel zoveel verstelbaar is dat het leer zo ruim moet zitten. Maar doe dan een net rekbaar materiaal op bepaalde plekken...
Laatst gewijzigd door m-kliko op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo S40 2.4i GT Edition II - MY2008 - Black and White
Volvo V90 T4 - MY2020 - Polestar tune - Inscription - Business Luxury Plus - Black
Je kan nooit teveel PK's hebben.
Volvo V90 T4 - MY2020 - Polestar tune - Inscription - Business Luxury Plus - Black
Je kan nooit teveel PK's hebben.

- diesel01
- Geartronic member
Ik zal eens een foto maken van mijn XC60 die nu 7 jaar oud is en 140k heeft gelopen, die ziet er nog zeer strak en die word gewoon 2x per jaar behandeld met Gliptone liquid lether.
Weeg op het moment(en eigenlijk al jaren) 78kg en er zijn geen slijt of deuk plekken te zien in het leer.
Weeg op het moment(en eigenlijk al jaren) 78kg en er zijn geen slijt of deuk plekken te zien in het leer.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
-
- 2nd Gear member
Amai! Dat zou ik dus niet pikken. Van mijn part gooien ze er een volledig nieuw interieur in maar een wagen van dat kaliber mag dit niet bestaan!Duufje schreef: Die van mij begint ook al te kreukelen.
Wat ik nu zie, vrees ik zelf voor. Ik had al de indruk dat het leder van de sportstoelen niet van superieure kwaliteit is.
Dat vond ik dan ook een van de minpunten van de xc90 maar we hebben het dan toch maar gewaagd.
Volvo moet dit dringend aanpakken! Foei foei!
Driving a Volvo xc90 MY17 T8 R-design onyx black
-
- 1st Gear member
Dit zijn niet de sportstoelen als ik het zo zie maar de stoelen die in de Insciption zitten
-
- 2nd Gear member
Die gaan het dan nog erger hebben dan de comfort seats. Die kuip is nog dieper.XC90-Rdesign schreef: Dit zijn niet de sportstoelen als ik het zo zie maar de stoelen die in de Insciption zitten
Hoe dan ook, ik ben van mening dat dit niet kan en dat volvo het nodige zal doen. Of ben ik te kritisch?

Driving a Volvo xc90 MY17 T8 R-design onyx black
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Zie ik het goed en is het leer nog "netjes"? Zo ja, dan lijkt mij de vulling in de stoelen te slap.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
-
- 1st Gear member
Geen idee hoeveel km er al op zit met de stoel op foto maar heb zelf de sportstoelen en die zijn met 10.000 km op de teller nog mooi strak.
- Duufje
- 2nd Gear member
De stoel op de foto is inderdaad vanuit een inscription. Nu ca 8000 km gereden. Lijkt inderdaad dat de vulling te slap is waardoor het leer gaat kreuken. Heb de foto doorgestuurd naar de dealer wacht even af wat ze er van zeggen. Heb al een afspraak voor het laten plaatsen van achteruitrijcamera en tinten van de ruiten, stoel opvullen kan er dan ook wel bij
Volvo XC90 T8 savile grey inscription 2015 Polestar
-
- 1st Gear member
Hier een foto van de berijderstoel (Inscription) na vandaag de 20.000 KM aangetikt te hebben. Auto is nog nieteens 4 maanden oud. Het lijkt bij mij minder erg aan de zijkant en erger op het echte zitvlak...
Ben benieuwd wat jullie te horen krijgen, ik weet nog niet wat ik ermee doe.

Ben benieuwd wat jullie te horen krijgen, ik weet nog niet wat ik ermee doe.

-
- 4th Gear member
Als ik de foto's zie dan herken ik het van ons bankstel (salon in goed Vlaams).
Dat is bekleedt met een ledersoort die een heel hoog zitcomfort biedt.
Maar dat leder rekt uit wanneer men er op zit, je kan 's ochtends nog zien
waar er iemand gezeten heeft
.
Het trekt echter weg en indien men er een tijdje niet op zit zijn de plooien weer weg.
Dat gaat zo al bijna 20 jaar. Misschien doet zich bij de autostoelen iets gelijkaardigs voor,
het komt me voor dat het ook hier niet om het basisniveau leder gaat maar om een
ledersoort waarbij comfort op de eerste plaats staat.
Of ik het in mijn auto zou kunnen waarderen weet ik echter niet
Willy
Dat is bekleedt met een ledersoort die een heel hoog zitcomfort biedt.
Maar dat leder rekt uit wanneer men er op zit, je kan 's ochtends nog zien
waar er iemand gezeten heeft

Het trekt echter weg en indien men er een tijdje niet op zit zijn de plooien weer weg.
Dat gaat zo al bijna 20 jaar. Misschien doet zich bij de autostoelen iets gelijkaardigs voor,
het komt me voor dat het ook hier niet om het basisniveau leder gaat maar om een
ledersoort waarbij comfort op de eerste plaats staat.
Of ik het in mijn auto zou kunnen waarderen weet ik echter niet

Willy
2018 XC90 T5 - 2024 XC40 T2