Zoals in de titel aangegeven, een nieuw lid. Ik ben Marcel, 43 jaar, getrouwd en woon in Rosmalen NB.
Na vele jaren in lease-auto's gereden te hebben van Duitse makelij, kwam het moment om voor mijzelf te beginnen. Klein starten, dus een Mini Cooper S uit 2004 gekocht. De Mini was erg fijn, op de auto zaten alle opties die indertijd te bestellen waren.. Toendertijd een auto van 45K in euro's

Afgelopen vrijdag was het moment dan door... een XC60 D3 2.4D AWD gekocht. Van snel en gehaast, naar relaxt en uitgerust

Auto komt oorspronkelijk uit de Belgische lease en zit bomvol alle opties. Auto is van maart 2012, 150k gelopen. Kleur is Saville Grey. Metallic. Wordt één dezer dagen ingevoerd en vzv NL-kenteken.
Is een Summum Xenium versie, volleder, pano dak, navi, summum pakket, afneembare trekhaak, Blis, adaptive cruise control, lane departure etc. etc.
Over ca. twee weekjes komt de auto.
Ik hoop m'n bijdrage na verloop van tijd aan het forum te kunnen geven en in de tussentijd de nodige tips en tricks hier vandaan te halen.
Kan haast niet wachten, tot de auto komt, maar het geeft me wel mooi tijd om de Mini nog te verkopen

Een paar foto's:

Uitgebreidere specificaties (copy paste advertentie details) vd auto:
Audio & telefonie:
Radio, Radio/CD-speler
Comfort & Interieur:
Adaptive cruise control, Airco, Boordcomputer, Climate control, Cruise Control, Electr. ramen achter, Electr. ramen voor, Electr. stoelverstelling, Lederen bekleding, Navigatie (geïntegreerd), Stoelverwarming
Exterieur:
18 inch velgen, Dakrails, Electr. inklapbare buitenspiegels, Electr. verstelbare buitenspiegels, Koplampsproeiers, Lichtmetalen velgen, Open dak, Panoramadak, Regensensor, Trekhaak
Techniek:
Traction Control
Veiligheid:
Achteruitrijcamera, ESP, Parkeersensoren
Overig: Navigatie (geintegreerd), 3e remlicht, Alutrim, Anti botssysteem, Bagage afdekhoes, Blis, City safety, Elec. achterklep, Extra getint glas, Hoogte verst. stoel, Keyless entry, Lane depart warning, Remassistentie, Volvo bluetooth, Xenon adaptief