Als ik de auto start als het schemerig is, gaat het tft-dashboard wel aan, maar blijft verder donker, nog donkerder dan wanneer je de dashboardverlichting helemaal terug draait. Met veel moeite kun je dan nog net zien hoe hard je rijdt. Na een minuut of 10 licht het alsnog op (overigens geldt dit ook voor het scherm van de radio/navigatie).
Gistermiddag was het weer zo ver, dus na het starten ben ik eens wat met het wieltje van de dashboardverlichting gaan draaien en na een keer of 2 heen en weer ging het scherm van helemaal donker naar de felste stand (dat hoeft nu ook weer niet van mij, ik heb hem altijd flink gedimd). Maar daar bleef het ook bij, wat ik verder ook draaide aan het wieltje. De verlichting van de knoppen ed wel meer of minder fel, maar alles wat digitaal was, bleef voluit branden. Ook nadat ik de motor uitgezet had, uitgestapt was, weer ingestapt en daarna weer gestart had.
En ja hoor, een minuut of wat later... ploep, alles brand weer zo als ik het liefst heb. Kennelijk moet al dat digitale spul ook even warm draaien voordat het doet wat het moet doen

Herkenbaar of moet er bij de volgende beurt maar eens naar laten kijken?