Het ziet er echt naar uit dat de dealer zijn leven verbeterd heeft!
Vanmiddag werd ik gebeld dat er nieuwe software in de auto geladen is die het "niet starten" probleem opgelost heeft.
Verder hebben ze de achterste Lambdasonde vervangen die ook een foutmelding gaf (check engine) die ik al een paar maal gehad heb.
Morgen nog wat tests en dan kan ik hem weer halen!
Het nieuwe leer is onderweg en daar wordt een nieuwe afspraak voor gemaakt!
Nogmaals nu alle lof over de werkwijze van Svala Leiderdorp.
V60 PIH MY 2016 geleverd!
- Millimetervreter.
- 5th Gear member
Werk maakt soms meer kapot, dan drank goed kan maken
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
- hvt
- 5th Gear member
Mooi dat de service en communicatie nu beter is.
Zullen ze meelezen op het forum?
V40 1997(MY1998), 1.8, 320000km, summergreen, LPG, ecc, cc, half leer, verlaagd, heldere donkere koplampen.
V70 2004, 2.4 (140pk), Black Sapphire, Thor 17", Eibach pro-kit -30, Xenon, vol leer, ecc, cc, schuif-kanteldak, spoiler, mistlampen, HP-speakers, CFE.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=50941
V70 2004, 2.4 (140pk), Black Sapphire, Thor 17", Eibach pro-kit -30, Xenon, vol leer, ecc, cc, schuif-kanteldak, spoiler, mistlampen, HP-speakers, CFE.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=50941
- Millimetervreter.
- 5th Gear member
Geen idee, maar mag best hoor, ik zeg niks gekshvt schreef: Mooi dat de service en communicatie nu beter is.

Lakfluisteraar.
Lakfluisteraar.
- Millimetervreter.
- 5th Gear member
Nog maar even een doekie over het autootje gehaald vandaag...

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Lakfluisteraar.
Lakfluisteraar.
- Millimetervreter.
- 5th Gear member
Afgelopen week weer twee maal het "check engine" lampje gehad, dus het vervangen van de Lambdasonde heeft dus niet geholpen.
Hybride systeem tijdelijk niet beschikbaar ook deze week gehad, lekker op de diesel roffelen dan
.
Maandag maar weer uit laten lezen.
Hybride systeem tijdelijk niet beschikbaar ook deze week gehad, lekker op de diesel roffelen dan

Maandag maar weer uit laten lezen.
Lakfluisteraar.
Lakfluisteraar.
- hans98
- 4th Gear member
Manmanman, wat zal je daar zuur van zijn. Iedere keer weer naar de garage!
Ooit: 340D, V50 2.4, V50 T5, S40 1.8, V70 2.5T, V60 PIH, XC90 T8
Nu Privé: MY17 V40 T2 Geartronic Nordic+ Luxury, Denim Blue, blond leder. Zakelijk: Tesla Model S75D
Nu Privé: MY17 V40 T2 Geartronic Nordic+ Luxury, Denim Blue, blond leder. Zakelijk: Tesla Model S75D
MILLI, wat heb jij een prachtige auto zeg...holy cow! Echt helemaal af... potjandorie. Zie je niet zo vaak hoor. Meen ik echt!! Hele dure volgens mij. Lijkt me bijna eng om in te rijden. Prachtig die parallellogram badge. Serieus een dure mooie auto lijkt me fantastisch maar dan moet je hem altijd super voorzichtig parkeren, vertrouwen op andere gasten naast je in de P-garage etc. BRrrrrrrrrrr.
Ik parkeer hem op het vliegveld altijd in de verste uithoek omdat ik niemand vertrouw met hun deuren. Hier in de garage staat een Mercedes naast me met van die blauwe beschermingsstrips van piepschuim met een magneetje. Wegen nog geen 100 gram. Best een aanrader als je om je bezit geeft. Ken je die dingen?
Jij dappere dodo met zo'n vlaggenschip, top profielfoto/Avatar ook!
Ik parkeer hem op het vliegveld altijd in de verste uithoek omdat ik niemand vertrouw met hun deuren. Hier in de garage staat een Mercedes naast me met van die blauwe beschermingsstrips van piepschuim met een magneetje. Wegen nog geen 100 gram. Best een aanrader als je om je bezit geeft. Ken je die dingen?
Jij dappere dodo met zo'n vlaggenschip, top profielfoto/Avatar ook!
- Millimetervreter.
- 5th Gear member
Hahaha die Jasper,
ik ben een poetser met een hoofdletter P maar toch parkeer ik mijn auto waar het uitkomt, natuurlijk kijk ik wel uit en kies wel voor een plekje waar ik denk dat ik het minste risico loop.
Verder het is en blijft een auto en zo gebruik ik hem ook, knal gewoon met 240 door Duitsland waar ik regelmatig voor mijn werk kom.
Kortom gewoon gebruiken waar die voor gemaakt is (als die het doet)en gas op die lolly!
bedankt voor je (wederom) leuke bericht en we gaan echt een keer poetsen!
ik ben een poetser met een hoofdletter P maar toch parkeer ik mijn auto waar het uitkomt, natuurlijk kijk ik wel uit en kies wel voor een plekje waar ik denk dat ik het minste risico loop.
Verder het is en blijft een auto en zo gebruik ik hem ook, knal gewoon met 240 door Duitsland waar ik regelmatig voor mijn werk kom.
Kortom gewoon gebruiken waar die voor gemaakt is (als die het doet)en gas op die lolly!
bedankt voor je (wederom) leuke bericht en we gaan echt een keer poetsen!
Lakfluisteraar.
Lakfluisteraar.
- Millimetervreter.
- 5th Gear member
Afgelopen maandag de auto uit laten lezen, maar er werd niets gevonden.
Misschien komt de "check engine" melding als je bij de eerste keer starten je rempedaal niet diep genoeg intrapt en de auto een remmen check niet goed kan doen........
We gaan het afwachten, ik let daar nu extra op.
Toch ga ik er nog steeds van uit dat ik nog eens met een brede glimlach en veel plezier in de V60 stap.
Misschien komt de "check engine" melding als je bij de eerste keer starten je rempedaal niet diep genoeg intrapt en de auto een remmen check niet goed kan doen........
We gaan het afwachten, ik let daar nu extra op.
Toch ga ik er nog steeds van uit dat ik nog eens met een brede glimlach en veel plezier in de V60 stap.
Laatst gewijzigd door Millimetervreter. op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Lakfluisteraar.
Lakfluisteraar.
- Millimetervreter.
- 5th Gear member
Zo, vanmiddag de V60 bij de dealer gebracht omdat er nieuw leer ingezet wordt,ik ben benieuwd morgen!
er stond trouwens keurig een V60 D4 cross country (ik wist niet eens dat tie bestond) voor me klaar
.
er stond trouwens keurig een V60 D4 cross country (ik wist niet eens dat tie bestond) voor me klaar

Lakfluisteraar.
Lakfluisteraar.
- Millimetervreter.
- 5th Gear member
JA, extra gevraagd en morgen middag is die weer klaar.
De D4 is een fraai lopend blok, alleen zit in deze nog steeds de 6 traps geartronic in,jammer genoeg niet de 8 traps, daar was ik wel benieuwd naar.
Edit, is wel degelijk de 8 geartronic, ik had eigenlijk de bak sneller verwacht, als een dsg of een BMW automaat. Schakeld toch wel mooi en is iets beter bij de les dan de 6 traps!
De D4 is een fraai lopend blok, alleen zit in deze nog steeds de 6 traps geartronic in,jammer genoeg niet de 8 traps, daar was ik wel benieuwd naar.
Edit, is wel degelijk de 8 geartronic, ik had eigenlijk de bak sneller verwacht, als een dsg of een BMW automaat. Schakeld toch wel mooi en is iets beter bij de les dan de 6 traps!
Laatst gewijzigd door Millimetervreter. op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Lakfluisteraar.
Lakfluisteraar.
- Rha007
- 5th Gear member
BTW: heb even dit hele topic op mijn gemak doorgelezen en moet wel zeggen dat jij nog redelijk kalm en positief bent na al die ellende, hulde daarvoor.
En je hebt me overtuigd dat er ooit glas op de V70 moet komen, echt schitterend al di plaatjes!
En je hebt me overtuigd dat er ooit glas op de V70 moet komen, echt schitterend al di plaatjes!
V70 D4 GT Electric Silver Limited-Luxury Line Powered by Volvotune
V40 D2 Rebel Blue powered by Rica
V50 T5
V40 D2 Rebel Blue powered by Rica
V50 T5
- Millimetervreter.
- 5th Gear member
Uiteraard geeft een donkere kleur de meeste reflectie, maar ik heb zat grijze gedaan waarop het grijs er ook veel mooier en met veel meer reflectie uitkwam.
Zelfs wit gaat reflectie geven!
Ik zal vanmiddag wel een paar foto's van reflectie op grijs plaatsten.
Zelfs wit gaat reflectie geven!
Ik zal vanmiddag wel een paar foto's van reflectie op grijs plaatsten.

Lakfluisteraar.
Lakfluisteraar.
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
TOPPER!
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge