Hallo iedereen,
Ben hier nieuw en hoop dat ik hier juist zit met mijn vraag.
Ik heb een V40 19D 102 PK BJ 2002;Sinds een paar dagen hapert mijn cv met sleutel via de deur.Af en toe gaan de andere deuren niet open ,als ik even aan de kabelboom schud komt er wel beweging in.Ik vermoed kabelbreuk tussen de A stijl en de cv module.Nu is mijn vraag waar zit die module?Bij de oudere types heb ikze onder het stuur gevonden maar bij mij zit die daar niet.Ik zou graag de kabels die van de schakelaars op het deurslot tot aan de module doormeten maar daarvoor moet ik deze wel vinden en liefst zonder het halve interieur te slopen.
Weet er iemand waar dat ding zich verstopt heeft?
loely
V40 phase2 Centrale vergrendeling
-
- 2nd Gear member
Deze tip was voor mij goud waard.
Hoe kan ik de nummering van de stekkers terugvinden?De grote is A en de kleinere B op het schema.
De kleuren komen niet 100% overeen met het schema.Het uitvallen van de CV heb ik gevonden en hersteld.Ik zou graag nog een paar zaken proberen.
Loely
Hoe kan ik de nummering van de stekkers terugvinden?De grote is A en de kleinere B op het schema.
De kleuren komen niet 100% overeen met het schema.Het uitvallen van de CV heb ik gevonden en hersteld.Ik zou graag nog een paar zaken proberen.
Loely