HELP HELP HELP
hallo beste Volvo rijders ik heb een vraag
ik heb sinds een maand of twee weer een Volvo na twee jaar in een peugeot te hebben gereden wat een opluchting.
nu heb ik zelf in mijn Volvo gas laten inbouwen ongeveer 4-5 weken geleden en dat werkte goed
maar nu heb ik een probleem nadat ik mijn auto morgens uit de garage rijd loopt hij niet lekker ik heb echt totaal geen verstand van auto s maar ik hoor dat hij bv maar op 4 cilinders loopt en het lampje brandt van het uitlaatgassysteem dit is de omschrijving volgens het boekje
na enkele km ging het lampje uit maar hij loopt nog steeds op 4 cilinders dat denk ik tenminste
wie kan mij helpen en weet wat het probleem is of kan zijn
het betreft een : Volvo c70 cabrio bj 2006 moter is een 2.5 t5 automaat en gechipt dit is al door de vorige eigenaar gedaan
gas installatie is een vogels met een electronisch smeersysteem met pomp en inspuiting voor elke cilinder
Heeeeeeeeeelp
foutmelding uitlaatgassysteem
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Ga om te beginnen terug naar het gas-inbouw-station om hem na te laten kijken. En een bezoekje aan de dealer voor storingscodes uit te lezen kan ook geen kwaad.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
-
- 1st Gear member
Msuitgeest en lint bedankt voor jullie reactie
Nu heb ik inmiddels de accupakket een keer los gehaald dit had ik hiervan ergens gelezen dat dit zou kunnen helpen dan krijg je een soort reset maar nu heb ik het volgende probleem de raam aan de bestuurderskant zakt wel bij het openen van het portier maar gaat niet terug omhoog bij het sluiten
Iemand een oplossing
Nu heb ik inmiddels de accupakket een keer los gehaald dit had ik hiervan ergens gelezen dat dit zou kunnen helpen dan krijg je een soort reset maar nu heb ik het volgende probleem de raam aan de bestuurderskant zakt wel bij het openen van het portier maar gaat niet terug omhoog bij het sluiten
Iemand een oplossing
-
- 2nd Gear member
wat n pech! geen idee, maar dat lopen op 4 cilinders, is dat alleen op benzine of ook op gas? er is voor de vijfde cilinder een eigen schakelrelais (was bij mijn V70 2.0 uit 97, kan dat die stoort, slecht contact maakt?
XC90 3.2 aut 2007
V60 HIP 2013
XC70 2.4 aut 2000
V70 2.5 aut 1998
850 2.5 aut 1994
V70 2.0 man 1997
V60 HIP 2013
XC70 2.4 aut 2000
V70 2.5 aut 1998
850 2.5 aut 1994
V70 2.0 man 1997