De vraag is "wat is dit"? Als prijs koffie met Limburgse vlaai, persoonlijk op te halen in Neer!

_XC70_ schreef: Vrouw van de dealer?
Pas maar op Huite, ze wippen je zo naar de spelletjes-rubriek. Eens kijken hoelang deze het hier volhoudt.. Tik tak tik tac doc. Mijn Swaybar is ook ver...snik... plaatst...naar de pers(nik)oonlijke blog hoek! Hele weekend naar de Filipijnen... Ik bedoel Filestijnen! (Nare autocorrectie toch, een auto-correctie is niks mis mee maar deze wel hoor!)
Over foutjes gesproken, een vriend (kleurenblind) van mij is vorige week getrouwd met een vrouw uit Gouda! Althans, dat dacht hij. Prachtig mens maar wat bleek, in haar paspoort stond Ghana en dat heeft ie nooit gezien natuurlijk. Hij houdt wel van haar hoor, maar toch. Zo zie je maar, leven kan raar lopen.
Dat is zo'n ding waar je al die dingenses in kunt doen.Huite schreef: Om de (saaie?) vrijdagmiddag wat op te fleuren heb ik een klein raadseltje voor jullie.
De vraag is "wat is dit"? Als prijs koffie met Limburgse vlaai, persoonlijk op te halen in Neer!![]()
Goed bezig Huite!Huite schreef: Hoes is van een erg zacht materiaal (4 lagen).
Bovendien gaat hij niet op een vuile auto hoor en wordt deze met zorg erop en eraf gedaan (vouwen en niet slepen)
Ben (ook) allergisch voor krassen etc. hoor!