Even over mezelf, ik ben 21 en heb een eigen bedrijf in Meppel (Software ontwikkeling)
Na eindelijk mijn rijbewijs gehaald te hebben werd het tijd voor een auto, en na vele zoeken werd ik aardig verliefd op de Volvo v40.
Dus naar wat afwegingen gemaakt te hebben een proefrit gemaakt, ik was direct verkocht en nu dus besteld!
Vandaag officieel mijn handtekening gezet onder het lease contract voor mijn VOLVO V40 2.0 D2 120PK Nordic+ Sport.
Kleur: Bursting blue (inscription) - Gewaagde keuze ik heb lang getwijfeld (Nagenoeg geen fotos van) maar het is wel een unieke kleur.
Velgen: De standaard 16" van R-design - Vond ik zelfs mooier dan de andere velgen die ik kon kiezen.
Opties:
- Intellisafe Pro Line (Driver alert, lane keeping, groot licht assistent, adaptive cruise control, etc.)
- Parkeercamera
- Trekhaak afneembaar
- Security Line (Keyless driving, alarm, afsluitbaar dashboardkastje, etc.)
- Nog wat kleine overige dingetjes (waterafstotend glas, etc.)
Ik kan niet wachten, ondertussen in een Clio (was er niet meer) Opel Corsa rijden, ook geen straf maar kan nog lang niet tippen aan de Volvo.
Dus ik zal de weken dat ik moet wachten maar genieten van de kiekjes van jullie Volvo's.