Ik heb gisteren met pijn in mijn hart, mijn witte 440 uit 1994 ingeruild voor een Renault 19 1.4RL Europa uit 1996.
Mijn 440 begon na een tijdje zuinig te zijn geweest weer meer te drinken als het baasje en ik had een groot roestprobleem, namelijk roest in de rand van het achteraam, dit was alleen we te krijgen door het gehele achteraam en zijraampje te verwijderen, dit gaat iets teveel geld kosten.
Ook onder aan de deuren ontstond veel roest, dus moest ik deze trouwe 440 wel de deur uit doen

Gelukkig dat ik een familielid heb die een garage heeft, anders was ik waarschijnlijk nooit van die 440 afgekomen, men geeft er nog maar 500 euro voor, omdat ze bang zijn hem niet te kunnen verkopen en is ook nog eens wit.
Ik heb geen ander 440 meer gekocht, de meeste hebben veel te lang stil gestaan, wat nooit goed is voor een auto, de meest blijken erg veel te kunnen drinken, en dat in deze dure benzinetijd, komt dat heel slecht uit.
Aangezien ik in de WAO zit, kan ik mij helemaal geen S40 o.d. veroorloven, dus heb ik deze Renault maar gekocht, hij is goedkoper in de belasting, verzekering en benzine verbruik en ook nog eens 2 jaar jonger, moest 1000 euri meenemen, valt op zich nog mee.
Ik denk dat ik wel zal blijven reageren als ik een onderwerp over de 440 zie, die voor mij herkenbaar is, ik heb er toch jaren in gereden.
Ik zal die Volvo missen, ik heb vaker uitstapjes gedaan naar andere merken en kwam altijd weer terug op Volvo, helaas is dat nu niet meer mogelijk, ik kan de andere mdellen als de 440 gewoon niet betalen :?

dit is mijn nieuwe aanwinst, het is een gelijkende foto, alleen wij hebben een 5 deurs, de kleur is hetzelfde.
gr leen