Hidden menu

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
JosW
5th Gear member

Geachte heren, dames ook,

sinds kort ben ik in het bezit van een andere V70 (MY 2009 2.4D Kinetic). De geluidskwaliteit van de radio in de auto vind ik onder de maat. Mijn vorige V70 (MY 2001) had een hidden menu waardoor ik met de equalizer het geluid kon fine-tunen.
Weet iemand of dat bij deze radio ook kan? Ik weet niet wat het type is, staat er ook niet op. Daarom maar een foto.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ex 240 sedan, ex 240 station Polar, ex V70 classic, ex V70 D Fasttech, ex V70 2.4D Volvotune, nu 2.0 T4 Polar+, Automaat. 2016.
V70/2.4D/2003
8th Gear member

Wat zegt de gebruiksaanwijzing? Het is geen HP maar dat maakt niet uit, ik heb wel een HP en die heeft het niet. Deze dus ook niet.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Neuh, gewoon zoals het is. Geen menu
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
JosW
5th Gear member

VolvoTech schreef: Neuh, gewoon zoals het is. Geen menu
Nou ja, er zijn ergere dingen. Sinds gisteren zijn er mensen die nooit meer wat horen......
ex 240 sedan, ex 240 station Polar, ex V70 classic, ex V70 D Fasttech, ex V70 2.4D Volvotune, nu 2.0 T4 Polar+, Automaat. 2016.
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Dat is waar, maar daar gaat het hier nu even niet over (met alle respect).
Laatst gewijzigd door VolvoTech op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
www.volvotech.eu

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
mad
6th Gear member

Ik heb exact hetzelfde front, mét equalizer... kun je aan het front aflezen of de radio/ installatie een equalizer heeft?
XC70 D5 2009 Ocean Race
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

nee, niet aan het front, die zijn allemaal eender.

Radio uit en weer aan zetten.

Auto afbeelding in het scherm : base of performance audio (is het zelfde, later anders genoemd), alleen bass/treble regeling.
High performance : externe versterker, equalizer
Premium audio / dyn audio : externe versterker incl centre speaker , equalizer en by Dyn audio ook regeling voor/achter 'beleving'.
www.volvotech.eu

JosW
5th Gear member

VolvoTech schreef: nee, niet aan het front, die zijn allemaal eender.

Radio uit en weer aan zetten.

Auto afbeelding in het scherm : base of performance audio (is het zelfde, later anders genoemd), alleen bass/treble regeling.
High performance : externe versterker, equalizer
Premium audio / dyn audio : externe versterker incl centre speaker , equalizer en by Dyn audio ook regeling voor/achter 'beleving'.
Ik heb dus zo'n base-ding. Valt me vies tegen. Vlak, niet sprankelend geluid. Is dit op te lossen? Zo ja, hoe?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”