Sinds dat ik de V40 heb stelde ik altijd de bestemming van het navigatie systeem in via stemcommando's. Dat werkte best aardig (behalve als je naar het buitenland moest, dan moet je eerst het land goed zetten). Maar sinds kort werkt dit niet meer. Ik weet niet wat er gebeurd is, ik heb niet zitten priegelen in het menu. Als ik de stemcommando's activeer, dan moet ik wel nog zeggen "bestemming invoeren", dit werkt. Maar als ik daarna een plaats, straat en nummer inspreek, doet het systeem net alsof ie niets hoort en na een tijdje vraagt het om nog eens te proberen. Na 3 keer proberen (en elke keer iets langer wachten na de biep) had ik er geen zin meer in.
Wat zou ik kunnen proberen?
Navigatie dmv spraak instellen
- zonoskar
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Volvo V40 VEA D4 MY2015 Business R-design Rebel blue Polestar.
- zonoskar
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Natuurlijk probeerde ik het vandaag en het werkte. Pff. Ik weet toch echt zeker dat ik de vorige keren op dezelfde manier insprak en toen pikte het systeem helemaal niets op. Maar goed, ik kijk het even aan, hopelijk blijft het nu werken.
Volvo V40 VEA D4 MY2015 Business R-design Rebel blue Polestar.
- lancer
- 6th Gear member
Heb ik laatst ook gehad. Gebeurde toen ik, voodat het systeem klaar was met starten, al op de steminvoer knop zat te drukken. Lijkt me een bug in het systeem.
Normaal wacht ik altijd geduldig tot het systeem volledig gestart is. Ik heb de test niet herhaald, dus ik weet niet zeker of er een causaal verband is tussen het gebrek aan geduld en het triggeren van de bug.
Normaal wacht ik altijd geduldig tot het systeem volledig gestart is. Ik heb de test niet herhaald, dus ik weet niet zeker of er een causaal verband is tussen het gebrek aan geduld en het triggeren van de bug.