Is er hier iemand die een originele sub heeft ingebouwd in zijn XC90.
Het inbouwen is geen probleem, maar gaat me meer of iemand weet wat je allemaal precies nodig hebt om hem aan te sluiten.
Heb de installatie instructies al gevonden en je kan ook de [target=http://www.volvopartswebstore.com/showA ... ly=1180665]originele onderdelen sheets[/target] wel vinden waar alles opstaat.
Er moet zo ie zo een kabelboom bij maar zie ook iets over een relai, maar daar kan ik dan weer niks over vinden in de installatie instructies.
Iemand het wiel al uitgevonden?
Heb de sub al binnen(gebruikt) met verloopkabel 30646068.
Subwoofer inbouwen
- Svensk bil för alltid
- 1st Gear member
Volvo XC90 D5 Titanium Grey
Volvo V50 2.0D Saphier Black
Jeep Grand Cherokee V8 5.9
- Henkie N
- 2nd Gear member
Ik heb toevallig afgelopen februari een subwoofer ingebouwd maar het aansluiten op het netwerk moet via de glasvezel. Dit heeft de volvodealer gedaan.
Daarmee is echter wel de Parrot en de I-pod niet werkend met de sub. Ik moet dus nog steeds naar Volvotech om de zaken te laten bekijken en opnieuw aan te sluiten.
Daarmee is echter wel de Parrot en de I-pod niet werkend met de sub. Ik moet dus nog steeds naar Volvotech om de zaken te laten bekijken en opnieuw aan te sluiten.
Hard rijden is geen kunst, op tijd stoppen wel.
V70R 2004
XC90 3.2
850 2.4
XC60 3.0 T6 R-design 2013
850 2.5 1996
V70R 2004
XC90 3.2
850 2.4
XC60 3.0 T6 R-design 2013
850 2.5 1996
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Ah ja, da's een logisch gevolg, de Sub wordt nu niet mee-gemute...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
- Svensk bil för alltid
- 1st Gear member
Ooh nou dat is knap dat ze het bij de dealer voor elkaar hebben gekregen, bij mij krijgen ze het niet voor elkaar, het is een optie vanaf fabriek en geen accessoire achter af. Terwijl er gewoon een installatie instructie van Volvo is om een sub als accessoire in te bouwen, voor alle jaartallen. Maar goed heb het zo ie zo nooit zo op dealers,
die kunnen alleen doen wat er op de werkorder staat " software sub inlezen" daarna kijken of het ook werkt staat er niet bij dus dan doe je dat ook niet.
Heb ook al even contact gehad met VolvoTech en die wist er wel raad mee. Nu alleen nog even de afspraak maken, wat ik nu eerst is ga doen
Wordt vervolgt......
die kunnen alleen doen wat er op de werkorder staat " software sub inlezen" daarna kijken of het ook werkt staat er niet bij dus dan doe je dat ook niet.
Heb ook al even contact gehad met VolvoTech en die wist er wel raad mee. Nu alleen nog even de afspraak maken, wat ik nu eerst is ga doen
Wordt vervolgt......
Volvo XC90 D5 Titanium Grey