Vooral de hoekjes zijn moeilijk, maar het lijkt duizendmaal beter dan origineel

Nee, heb die niet gedaan. Dat is te priegelig om er netjes in te krijgen en teveel rondingen. Meestal zien die er ook nog wel netjes uitkawaman schreef: Heb je de aluminium hendeltjes waar je de deur mee opent ook gedaan?
En zo ja, blijft dat een beetje zitten?
Het alu hecht wel goed, alleen zit je met zoveel bochtjes dat het bijna onmogelijk is om het perfect te krijgen. Je kunt hij bijvoorbeeld bij de handvaten niet naar de binnenkant vouwen waardoor je maar een klein stukje hechting hebt in de knikjes.m-kliko schreef: Pffff... Best een pokkewerk om de hele tijd die waterval te demonteren zeg...
Zou t materiaal waar je het op plakt niet goed hechten met de wrap ofzo..?
Ik zou hey niet zo gauw nog een keer doen, de volgende keer laat ik het wel doen voor die 150 euro :pMbx schreef: Ziet er echt goed uit!
Hoe lastig was het uiteindelijk om het zelf te doen? Is het het waard om het te laten doen door een professional of niet?
Ik krijg het geheugen van de folie idd niet goed gewist... Laat toch in de hoeken, waar het dus niet omheen kan. Geheid weer los. Zeker met de warme dagen van de laatste tijd wordt de auto zo heet van binnen dat het weer los gaat zitten. Ik denk dat ik het er daarom ook gewoon weer afhaal. Erger me wat aan het resultaat...AlexSL schreef: Nou ben ik zelf een beletteraar.
Om iets goed te wrappen moet je de folie warm maken en er omheen vouwen.
Dit is nog wel te doen. Echter heeft de folie een 'geheugen' het wil dus terug naar zijn originele vorm.
Om dit 'geheugen' te 'wissen' moet je de folie 'naföhnen'.
De folie en ondergrond moet hiervoor verwarmd worden tot ±90ºC.
Nu zal de folie blijven zitten, anders laat hij geheid weer los.
Nadeel van deze onderdelen, zoals de waterval, is de electronica en al het plastic.
Kan dat die 90ºC aan?
Groeten Alex