@Mart van der Steeg Had je het spul daarvoor uit elkaar gehaald? Of gewoon ertussen gefrommeld en uitgesmeerd door de pook te bewegen?
@fredhead Ik heb gezocht naar de CDA, maar er is niets specifiek voor de S60. Wel voor andere Volvo's met 2.5t, maar ik vermoed dat ze niet allemaal hetzefde zijn. De C70 2.5t staat er bijv. wel tussen, maar als ik foto's van het blok zie dan is dat wel degelijk anders.
Welke 2.5t blokken zijn allemaal gelijk aan de mijne? Dan zou de zoektocht weer een stuk breder worden, aangezien er vaak wel een aantal Volvo's tussenstaan.
Op Swedespeed staan een heleboel topics, maar vaak komt daar weinig uit. Veel van die 'cones' die ze eigenlijk geen van allen lijken te willen, want die zuigt gewoon warme lucht uit je blok.
Het gaat me eigenlijk niet om winst qua vermogen, maar om het geluid. Bij de Pipercross werd me ook een 10 - 15pk winst beloofd. Absurd natuurlijk voor alleen een filter op een standaard blok. Maar het klonk wel heel erg lekker. Vooral als ik aankwam op mijn werk; daar rijd je tussen twee gebouwen de parkeerplaats op. Als je dan ff doortrok en schakelde...