Afgelopen weekend met de onlangs aangeschafte V70 op pad geweest op voor mij onbekend terrein (Verenigd Koninkrijk) en me dus behoorlijk afhankelijk opgesteld van de ingebouwde navigatie

Gisteren dus maar eens de versie gecontroleerd. De versie van de DVD-set die bij de auto geleverd is is V30.13.02 (2013). Deze versie is ook geïnstalleerd in de Volvo. Ik heb hier al even de diverse topics zitten bekijken en ben er wel achter dat dit niet de meest recente versie is. De laatste versie die ik hier genoemd zeg worden was V30.15.02 (voorjaar 2015?). Klopt het dat dit nog steeds de laatste versie is of is er nog een recentere? Op de support-site van Volvocars werd ik niet veel wijzer en kwam ik niks tegen dat past bij het Sensus systeem in mijn V70 MY12. Het is óf RTI (tot MY 2011) óf iGo wat de klok daar slaat.
En nu we toch bezig zijn ...

Mijn navigatiesoftware (dus niet de kaart) is versie 0A00.
En mijn Bluetoothsoftware is versie 5.00.17S. Ook voor deze beide de vraag of dit de laatste versies zijn of dat er recenter versies zijn. Is dit overigens ergens online te raadplegen?
Ik hoor het graag!
Groet,
Bas