Ik realiseer me dat ik al langer lid was omdat ik een aantal jaren geleden een S40 gehad hebt. Waarom heb ik die eigenlijk weg gedaan?

Die auto was al geweldig maar de verlichting was onder de maat en de 1.8 vond ik destijds iets te licht. Maar ik wist toen eigenlijk wel dat er weer een Volvo zou komen...
Het dynamisch rijgedrag en de rijke uitrusting heb ik wel gemist.
Maar er is goed nieuws! Ik ben straks, hopenlijk binnen 2 weken, de gelukkige berijder van een V40 T2 Nordic+ Luxury Line met bruin ledere bekleding en Denim Blue exterieur. Ik vond dat de mooiste kleurcombi, maar dat is uiteraard persoonlijk. Tijdens de bestelling is het modeljaar gewijzigd van MY16 naar MY17 en is "helaas" de oude kleurstelling verdwenen. Ik vond namelijk de tweekleurige bekleding wel mooi, maar dat kan nu niet meer.....

Wat ik voornamelijk miste is de stoelverwaming en de elektrisch verstelbare stoelen met geheugen want mijn vrouw is een stuk kleiner dan ik ben. Ik was dat geschuif en gepomp met de stoel goed zat....

Als de auto er is zal ik uiteraard proberen om de foto's te plaatsen, dan hebben jullie een idee van de kleurstelling.
Met vriendelijk groet,
Patrick
PS
Als iemand al foto's heeft van het nieuwe model, dan zie ik dat graag!