Nieuwe update is uit van 24-05-2016
Zie:
http://support.volvocars.com/nl/downloa ... 0cf40b1589
Sensus map update 24-05-2016
- jvov60
- 4th Gear member
Ik rijd nog liever met verouderde kaarten dan dat ik nog eens zo'n update van uren en uren moet uitvoeren.
Voor mij geen Volvo for life meer.
De laatste (XC60 II) is weg.
Nu naar volledig EV bij een merk met Duitse verfijning.
Veel plezier hier met prachtige Volvo's en misschien tot later.
-
- 1st Gear member
Dat mag je zelf weten, maar wat is het probleem er mee? De update gaat verder als de auto weer start hij doet dat als je rijdt.jvov60 schreef: Ik rijd nog liever met verouderde kaarten dan dat ik nog eens zo'n update van uren en uren moet uitvoeren.
- jvov60
- 4th Gear member
Het lijkt op de tijd toen we software nog met soms wel 50 diskettes moesten installeren en vele uren bezig waren. Tegenwoordig zijn er andere manieren.JoostVos schreef:Dat mag je zelf weten, maar wat is het probleem er mee? De update gaat verder als de auto weer start hij doet dat als je rijdt.jvov60 schreef: Ik rijd nog liever met verouderde kaarten dan dat ik nog eens zo'n update van uren en uren moet uitvoeren.
De Volvo Sensus navigatie loopt hopeloos achter. Niet alleen wat de manier van upgraden betreft.
-
- 1st Gear member
Even voor de zekerheid hoor; je hebt het toch wel over de nieuwste versie hè? Dus niet de update met DVD'sjvov60 schreef:Het lijkt op de tijd toen we software nog met soms wel 50 diskettes moesten installeren en vele uren bezig waren. Tegenwoordig zijn er andere manieren.JoostVos schreef:Dat mag je zelf weten, maar wat is het probleem er mee? De update gaat verder als de auto weer start hij doet dat als je rijdt.jvov60 schreef: Ik rijd nog liever met verouderde kaarten dan dat ik nog eens zo'n update van uren en uren moet uitvoeren.
De Volvo Sensus navigatie loopt hopeloos achter. Niet alleen wat de manier van upgraden betreft.

Die was namelijk echt hopeloos, ik bracht mijn auto altijd naar de dealer voor de update. Nu met een USB-stick en update tijdens het rijden maakt het al een stuk vriendelijker.
2013 S60 D4 R-Design
2016 V60 D4 Nordic+ Sport Polestar Performance
2016 V60 D5 Twin Engine Special Edition
2021 XC40 Recharge T5 Plug-In Hybrid Inscription
2025 V60 Plus, T6 AWD Plug-in Hybrid
2016 V60 D4 Nordic+ Sport Polestar Performance
2016 V60 D5 Twin Engine Special Edition
2021 XC40 Recharge T5 Plug-In Hybrid Inscription
2025 V60 Plus, T6 AWD Plug-in Hybrid
- jvov60
- 4th Gear member
Ik bedoel met de DVD's. Dat heb ik twee keer gedaan en doe ik niet nog eens...MarcoL schreef:Even voor de zekerheid hoor; je hebt het toch wel over de nieuwste versie hè? Dus niet de update met DVD'sjvov60 schreef:Het lijkt op de tijd toen we software nog met soms wel 50 diskettes moesten installeren en vele uren bezig waren. Tegenwoordig zijn er andere manieren.JoostVos schreef: Dat mag je zelf weten, maar wat is het probleem er mee? De update gaat verder als de auto weer start hij doet dat als je rijdt.
De Volvo Sensus navigatie loopt hopeloos achter. Niet alleen wat de manier van upgraden betreft.![]()
Die was namelijk echt hopeloos, ik bracht mijn auto altijd naar de dealer voor de update. Nu met een USB-stick en update tijdens het rijden maakt het al een stuk vriendelijker.