Ik maak er maar een apart topic van anders loopt straks alles door elkaar.
Ik heb een auto op het oog die een notenhouten middenconsole inleg heeft. Nu weet ik dat je dit kunt vervangen maar heb al op internet gekeken maar kan (kon) er maar 1 vinden.
Mijn vraag is dan ook of jullie nog een adres weten waar ze deze verkopen. Ook in de portieren zit deze houtlook die ik wil vervangen.
Zelf zit ik te denken om in het ergste geval het te spuiten. maar met spuiten krijg je niet die borstellook.
Heeft er iemand ervaring met folies? Is dit te doen en ziet dit uit?
notenhouten inleg
- Summum
- 6th Gear member
Volgens mij kun je die inlays alleen bij de dealer kopen, ik vrees dat vervangen een prijzige grap is. Of wellicht via een autosloperij?
Spuiten lijkt me niet fraai. Volgens mij is er wel eens iemand geweest die het met carbonfolie gewrapt heeft, ik weet alleen niet meer wie dat was.
Spuiten lijkt me niet fraai. Volgens mij is er wel eens iemand geweest die het met carbonfolie gewrapt heeft, ik weet alleen niet meer wie dat was.
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
- mga1600
- 6th Gear member
Persoonlijk is notenhout ook niet mijn smaak, maar verwisselen is niet moeilijk. Je ziet ze toch wel regelmatig op eBay aangeboden. Alternatief is wellicht met iemand ruilen die juist wel notenhout wil.
XC60 T6 Ultimate Dark my24
-
- 1st Gear member
Om welk type volvo gaat het?
Ik heb nog een aluminium middenconsole van de R design en zwarte deurstrips.
Set is zo goed als nieuw.
Ik heb er ook een beschrijving bij hoe te vervangen. Dit is goed zelf te doen.
Ik wil eventueel wel ruilen. Of ter overname.
Ik heb nog een aluminium middenconsole van de R design en zwarte deurstrips.
Set is zo goed als nieuw.
Ik heb er ook een beschrijving bij hoe te vervangen. Dit is goed zelf te doen.
Ik wil eventueel wel ruilen. Of ter overname.
-
- 1st Gear member
Ik weet eigenlijk niet hoe ik dat hier moet doen.
Kan vanavond wel even proberen. Misschien kan iemand het me uitleggen?
Kan vanavond wel even proberen. Misschien kan iemand het me uitleggen?
- Ytos
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Subtiele kick. Staat die handleiding ook ergens op Internet? Ik kon het niet zo snel vinden. Ook niet op Youtube, maar wellicht dat ik de verkeerde zoektermen gebruik. Ik ben in ieder geval wel geïnteresseerd.rutgerjoosten schreef: ...Ik heb er ook een beschrijving bij hoe te vervangen. Dit is goed zelf te doen...
MY2008 Chameleon Blue V50 1.8F Kinetic (Dynamic?) former Company Car of Volvo Sweden
MY2015 Chrystal White Metallic V60 Nordic+ T5 GT8 Summum Intellisafe Line & Security Line Full Options
Ytos' Photography website
Ytos on Facebook
MY2015 Chrystal White Metallic V60 Nordic+ T5 GT8 Summum Intellisafe Line & Security Line Full Options
Ytos' Photography website
Ytos on Facebook