ik ben afgelopen weekend een nachtje naar Duitsland geweest. Toen ik de bestemming in Duitsland in de navigatie wilde invoeren was het adres onbekend. In Oldenburg was maar 1 straat volgens de navi. Helder moment! Andere DVD! Stoppen, dvd's gewisseld en toen kon ik het adres wel vinden. Maar totdat we in Duitsland waren gaf de navigatie een blank scherm. Dat vond ik nog niet zo erg want ik wist de weg naar de grens wel. Maar op de terugweg was het dus net andersom. Ik kon mijn thuis adres niet invoeren omdat de nederland dvd er niet in zat. Ik heb toen maar een plaatsje vlakbij de grens ingetypt, maar ik vond het wel een beetje naadje. Met oud en nieuw gaan we een paar daagjes naar Praag. Blijf ik dan ook dvdtjes wisselen? En kan ik die dvd's ook voor in de radio stoppen of alleen achter in de bagageruimte. We gaan met 5 mensen en bagage. Ik kan me voorstellen dat ik dan niet zo makkelijk kan wisselen als nu...
Meer mensen hier last van of doe ik iets niet goed?

Ik vind trouwens opeens een topic wat hier al over gaat. Kennelijk wordt dat toch wisselen..

Alex