Het is mijn bedoeling om een nieuwe autoradio te kopen.
En wat ik wil is een MP3/CD-speler die ook een usb-stick slikt.
Heeft iemand nog goeie suggesties over wat wel (of beslist niet) te kopen?
Bijvoorbeeld welk merk, type, etc... ?
Radio / MP3 / CD-speler / USB
- Bart
- 8th Gear member
Ben altijd super tevreden geweest over JVC... mooi vol geluid, logische bediening en zien er nog eens mooi uit ook!
Volvo: V50 2.0D | 850 2.5 10V | V40 1.8 | V50 D5 | XC70 2.4D | S70 2.5 20V | S80 D5 | S60 D5 | 240 2.0 | XC90 D5 | V90 T4 | V60 D6 | C70 2.4T | V60 T6 Recharge | 240 2.0i Polar
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
-
- 3rd Gear member
Ik heb toen voor een euro of 70 eentje gekocht bij de Aldi voor m'n jeep.
MP3/CD/USB poort zelfs compleet met afstandsbediening! Perfect ding.
MP3/CD/USB poort zelfs compleet met afstandsbediening! Perfect ding.
Volvo V50 1,6D
Barentz Blue, Edition II, 17inch Sagitta, Keyless-Drive, Aluminium inleg, Sportstuur en sportpook met alu, S40 Grille, Spoiler, Sunblinds, Parrot 3400 GPS, afneembare trekhaak, etc...
Barentz Blue, Edition II, 17inch Sagitta, Keyless-Drive, Aluminium inleg, Sportstuur en sportpook met alu, S40 Grille, Spoiler, Sunblinds, Parrot 3400 GPS, afneembare trekhaak, etc...
-
- 4th Gear member
Misschien is het handig om een budget aan te geven wat je in gedachten hebt en wat je verwacht? Als je voor 75 euro klaar wilt zijn en je wilt alleen een radio voor een muziekje kun je bij de Aldi prima slagen.
Wil je echter een hoge kwaliteit versterker, of aansluitmogelijkheden voor versterkers of andere apparatuur kom je al snel bij de merkradio's uit. Denk dan idd eens aan een JVC, Alpine, Kenwood, of een Becker. Ik heb een Becker, die bevalt uitstekend, super geluid en mooi sober design. Beschikt echter niet over een USB aansluiting....
Wil je echter een hoge kwaliteit versterker, of aansluitmogelijkheden voor versterkers of andere apparatuur kom je al snel bij de merkradio's uit. Denk dan idd eens aan een JVC, Alpine, Kenwood, of een Becker. Ik heb een Becker, die bevalt uitstekend, super geluid en mooi sober design. Beschikt echter niet over een USB aansluiting....
Volvo V50 DRIVe S/S Pro Edition R-Design 2012, Winterline, Black Sapphire Metallic, trekhaak, sunblinds.
- J
- 3rd Gear member
persoonlijk goede ervaringen met marktplaars etc.
vaak wel iemand die al zeker 6 maanden met zijn autoradio heeft gedaan, en dan weer toe is een een nieuwe!
vaak wel iemand die al zeker 6 maanden met zijn autoradio heeft gedaan, en dan weer toe is een een nieuwe!
Black Sheep: There's always one crazy motherfucker in the family
Het moet een goeie zijn, lekkere muziek en techniek die niet binnen een jaar al begint met opgeven.
Zo had ik een Sony autoradio (cassette) die onverwoestbaar was (heb ik samen met auto waar 'ie in zat begin van het jaar verkocht), ergens uit de jaren '90.
Mijn huidige radio/mp3 speler (merk Lenco) is de tweede die ik heb (eerste ging in de garantietermijn kapot, deze is de vervanger) en nu al (weer) ellende (deze tweede heb ik net geen jaar).
Goedkoop (<100 euro) hoeft niet.
Budget? Ergens in de buurt van 150 - 200 euro had ik in gedachten.
Zo had ik een Sony autoradio (cassette) die onverwoestbaar was (heb ik samen met auto waar 'ie in zat begin van het jaar verkocht), ergens uit de jaren '90.
Mijn huidige radio/mp3 speler (merk Lenco) is de tweede die ik heb (eerste ging in de garantietermijn kapot, deze is de vervanger) en nu al (weer) ellende (deze tweede heb ik net geen jaar).
Goedkoop (<100 euro) hoeft niet.
Budget? Ergens in de buurt van 150 - 200 euro had ik in gedachten.
- Bart
- 8th Gear member
Heb mijn JVC destijds bij de Makro gekocht, maar een met jouw wensen moet zeker kunnen voor dat bedrag bij een andere shop. Ik heb deze gehad:

Had geen USB, maar verder alles. Dezelfde hebben ze wel met USB... en die AB, ik dacht in het begin dat het een leuke gimick was, maar heb hem dus echt constant gebruikt
Super handig!

Had geen USB, maar verder alles. Dezelfde hebben ze wel met USB... en die AB, ik dacht in het begin dat het een leuke gimick was, maar heb hem dus echt constant gebruikt

Volvo: V50 2.0D | 850 2.5 10V | V40 1.8 | V50 D5 | XC70 2.4D | S70 2.5 20V | S80 D5 | S60 D5 | 240 2.0 | XC90 D5 | V90 T4 | V60 D6 | C70 2.4T | V60 T6 Recharge | 240 2.0i Polar
JVC heeft zo'n model met USB en binnen het budget, inclusief die AB.
Vond het ook een gimmick. Maar is toch wel handig in het gebruik?
Vond het ook een gimmick. Maar is toch wel handig in het gebruik?
- J
- 3rd Gear member
hangt van de situatie (type auto) af.
Heb al 2 jvc's gehad, met ab. Echter nog nooit gebruikt, omdat de bediening op de radio zelf makkelijker (natuurlijker) ging dan de ab zoeken.
maar probeer het uit.
Vraag mij alleen af of dat usb stickje vaak gebruikt word (ben zelf ook aan het rondkijken)
Heb al 2 jvc's gehad, met ab. Echter nog nooit gebruikt, omdat de bediening op de radio zelf makkelijker (natuurlijker) ging dan de ab zoeken.
maar probeer het uit.
Vraag mij alleen af of dat usb stickje vaak gebruikt word (ben zelf ook aan het rondkijken)
Black Sheep: There's always one crazy motherfucker in the family
De USB stick is de belangrijkste reden voor mij.
Voor mij scheelt het cd's branden omdat ik nog wel eens wil wisselen en nummers toevoegen / verwijderen. En het slaat niet over
Voor mij scheelt het cd's branden omdat ik nog wel eens wil wisselen en nummers toevoegen / verwijderen. En het slaat niet over
Het is een Sony geworden bij Mediamarkt (Halfords link).
De USB stick aansluiting bevalt enorm goed!! Stick erin en spelen maar. Hij onthoud zelfs waar je gebleven was als je 'm eruit haalt en later terugsteekt.
De USB stick aansluiting bevalt enorm goed!! Stick erin en spelen maar. Hij onthoud zelfs waar je gebleven was als je 'm eruit haalt en later terugsteekt.