Wielen keuze stress, Help !!

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
ReneVolvoDriver
Starter

Beste mede forummers,

Op dit moment heb ik last van keuze stress. Luxe keuze stress, dat dan weer wel.

Per 1 januari a.s. mag ik gaan rijden met een Volvo V70 Polar+ met Estate Line, D3 in de kleur Magic blue. Als optische verfraaiingen worden de ramen 65% getint, komt er een achterspoiler op en zal het geheel worden afgemaakt met 18 inch lichtmetalen velgen. Die laatste zorgen voor keuze stress.

Zijn hier mede forumleden die bij voorkeur met beeldmateriaal kunnen aangeven tot welke wiel keuze zij zijn gekomen?

Zelf gaat mijn eerste idee uit naar de Modin black wielen. Wel ben ik benieuwd of deze niet "te" sportief zijn voor onder een V70 Polar+ en ben dan ook benieuwd naar beeldmateriaal waarop deze wielen onder een V70 zijn gemonteerd.

Wie o wie kan mij uit de stress helpen?

Bij voorbaat dank.

PS op dit moment rij ik nog in een V40 R-design uitvoering. In verband met de te wijzigen lease regels wordt het leasecontract voor de V40 verlengd en de V70 tijdelijk opgeslagen en per 1 januari 2017 geregistreerd i.v.m. de verlaging van de bijtelling naar 22%.
maestro12
2nd Gear member

Wat vervelend al die stress......maar kan je met behulp van de configurator op de volvocar site niet je keuze maken?
Ik moet zeggen dat die modin velgen toch bijzonder fraai ogen.
7700 pk en 300.000 nm genoeg?
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”