Het is denk ik dik een jaar geleden dat ik een s60 reed en zo ook hier heb gepost.
long story short:
Mijn D5 verkocht ivm leaseauto, ondertussen andere baan zonder leasebak.
Ik rijd nu een tijdje in een punto sport uit 1999, lekker karretje maar van luxe ed geen sprake.
Nu moet ik 650,- aftikken om deze weer door de keuring te krijgen..en dat terwijl ik de Punto een jaar geleden voor 600,- heb aangeschaft voor het vrouwtje.(die nu in een Stilo rijd)
Ik zie er geen heil in om dit bedrag er dus in te steken.
niet geheel onbelangrijk ik rijd ww verkeer 140KM per dag totaal.
resulteerd in 2800km p/m!! en daar moet nog prive bij
tijd om weer te gaan dieselen dus

ik zit toch serieus te denken om weer een S60 D5 te gaan rijden..
mijn eisen zijn o.a. automaat en een D5
budget: 3 a 3,5K
ik wil er max 1 a 2 jaar in kunnen rijden zonder al teveel onverwachte onderhoud
wat raden jullie aan ?
een D5 van voor '04 met de "gewone" automaat
OF
een D5 met geartronic?
mijn vorige geartronic ging gek doen bij ongeveer 350K km's en ook rond die stand begonnen er grote kosten aan te komen.
ik had er toen al wel dik 120K mee gereden zonder grote problemen
alleenn nu ben ik enigsinds huiverig om weer een geartronic te nemen door de ervaringen uit het verleden
aan de andere kant. als ik de GT buiten beschouwing laat was het een top ervaring en top auto waardoor ik toch met de gedachte speel..
OF zeggen jullie toch schakel om dit risico uit te sluiten ???
help me!