Het gaat een nekkedraaiert worden BartBart schreef: Oei! Kan niet wachten tot de XC90 ook door jou onder handen genomen gaat worden!

Het gaat een nekkedraaiert worden BartBart schreef: Oei! Kan niet wachten tot de XC90 ook door jou onder handen genomen gaat worden!
Broodje aap verhaal, de lak is binnen 2 tot 3 weken uitgehard. De dealer zet er ook een afscherming (wax) op.vaudi schreef: Als de auto nieuw is, dan is het toch beter om de lak het 1e half jaar te laten uitharden?
Ook een flesje van dit spul geprobeerd. Na het drogen getest. Een deur licht gesprayd. Echter na het uitpoetsen met een zachte doek blijven er strepen zichtbaar. Wat moet ik doen?Millimetervreter. schreef: Ach en hij heeft het alweer twee weken zonder noemenswaardige problemen gedaan, dus toch nog maar even gewassen vanmiddag en (voor mij) nieuwe QD uitgeprobeerd, de Bouncer's Done and Dusted.
Mooi spul!
Dat is gedeeltelijk waar maar er zijn ook grenzen.diesel01 schreef: Tjee, de mijne zet zichzelf direct te koop wanneer ik het zover laat komen.
Je hoort trouwens wel bij de pijp rokende, paarse broek dragende oude Volvist onder het standpunt "een Volvo moet rijden en hoeft niet gewassen te worden om mooi te zijn"
Jaloers? Ik woon in Twente, daar heb je sneller last van aanslag.volvosan schreef: Wel een originele interpretatie van groen rijden.....
Lekker vrolijk kleurtje, daar mag Mrs milli trots op zijn.Millimetervreter. schreef: Vandaag de nieuwe Swift voor de MRs opgehaald.
Vandaag of morgen even de tijd vinden om hem in een glascoating te zetten.
Suzuki dealer had nog nooit een klant gehad die opgelegde nummerplaten wilde hebben....![]()