Het koppelingspedaal van een T5 die ik op het oog heb komt af en toe het laatste stukje niet meer omhoog (laatste 5 cm v.d vrije slag).
Koppeling en drukgroep zijn onlangs vervangen en zijn nieuw. De verkoper wil nu de (hulp)koppelingcilinder bij het pedaal vervangen en rekent daar een prijs van 500,- voor. Lijkt mij vrij fors. Wat kost normaliter het vervangen van deze cilinder (onderdeel en arbeid)?
kosten koppelingscilinder V50 T5
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 20.06.2016 - 20:42
740 GL (1985) zilvergrijs metallic, 155.000 km
V50 T5 (2004) Saphire Black ,220 PK, 360.500 km. (sold)
P122 Amazon (1969), Mellanbla (=hemelsblauw, Volvo lakkleur 99), tweedeurs, B20 , M40+overdrive, Weber 32-36, LPG G2 (verkocht)
940 (1998) Nautic Blue Pearl, LPT+MBC 165 pk automaat, Vialle LPG, 356.500 km
P122 Amazon (1967), Ruby Red (verkocht)
V50 T5 (2004) Saphire Black ,220 PK, 360.500 km. (sold)
P122 Amazon (1969), Mellanbla (=hemelsblauw, Volvo lakkleur 99), tweedeurs, B20 , M40+overdrive, Weber 32-36, LPG G2 (verkocht)
940 (1998) Nautic Blue Pearl, LPT+MBC 165 pk automaat, Vialle LPG, 356.500 km
P122 Amazon (1967), Ruby Red (verkocht)
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 20.06.2016 - 20:42
Probleem is al verholpen door garage, dit topic kan dicht.
740 GL (1985) zilvergrijs metallic, 155.000 km
V50 T5 (2004) Saphire Black ,220 PK, 360.500 km. (sold)
P122 Amazon (1969), Mellanbla (=hemelsblauw, Volvo lakkleur 99), tweedeurs, B20 , M40+overdrive, Weber 32-36, LPG G2 (verkocht)
940 (1998) Nautic Blue Pearl, LPT+MBC 165 pk automaat, Vialle LPG, 356.500 km
P122 Amazon (1967), Ruby Red (verkocht)
V50 T5 (2004) Saphire Black ,220 PK, 360.500 km. (sold)
P122 Amazon (1969), Mellanbla (=hemelsblauw, Volvo lakkleur 99), tweedeurs, B20 , M40+overdrive, Weber 32-36, LPG G2 (verkocht)
940 (1998) Nautic Blue Pearl, LPT+MBC 165 pk automaat, Vialle LPG, 356.500 km
P122 Amazon (1967), Ruby Red (verkocht)