Dan is jouw Sensus nooit eerder geupdatedik999 schreef: radio blijft nu in stand staan zoals je deze uitzet.
Wanneer ik in vorige versie radio had uitstaan en ik startte de auto ging de radio automatisch aan. Nu niet meer lijkt het.

Dan is jouw Sensus nooit eerder geupdatedik999 schreef: radio blijft nu in stand staan zoals je deze uitzet.
Wanneer ik in vorige versie radio had uitstaan en ik startte de auto ging de radio automatisch aan. Nu niet meer lijkt het.
Versie 1100 klopt, ik heb dit zelf ook. Ik heb hetzelfde probleem met het laden van de kaarten, lukt mij ook niet.IkeV70 schreef: Bij mij ging het installeren van de nieuwe versie ook mis. Kennelijk liep de boel halverwege de upload naar de auto vast. Daarna was het hele media-apparaat zover gebrickt dat ze een nieuwe unit hebben geplaatst. Het updaten daarvan lukte vervolgens ook niet...
Na anderhalve week en met hulp op afstand van Volvo NL hebben ze de boel toch weten te updaten en werkend te krijgen. Echter, nu werkt het updaten van het kaartmateriaal via USB (waar het allemaal om te doen was) om onduidelijke redenen niet. Aangezien Volvo NL het nogal druk heeft met o.a. dit probleem hebben ze de auto maar weer aan me meegegeven. Zodra Volvo NL wat meer tijd beschikbaar heeft roepen ze me weer terug.
Mijn software versie is 1100, dat klopt volgens mij. De kaartversie zou dus achter moeten lopen, maar dat heb verder niet gecontroleerd. Ik gebruik die navigatie eigenlijk toch nooit.