We hebben het al vaker over de komende XC50 SUV van Volvo gehad, maar volgens Zweedse insiders zou dit model echter de naam XC60 krijgen. De concept van deze XC60 zal waarschijnlijk begin volgend jaar op de autoshow van Detroit worden onthuld.
De productieversie van de XC60 wordt pas in het tweede kwartaal van 2008 verwacht.
Dat is dan te vergelijken zoals BMW de X5 heeft en daartegen over de lullige X3. Echter is het dan wel volvo. Maar als hij op de markt komt, denk ik niet dat hij er zo uit gaat zien. Maar het gaat om het idee he
ay ay sir, ik gaat morgen gelijk op stap voor je ... scannen is een probleem, aangezien ik geen scanner heb, maar ik kan hem wel naar je opsturen morgen
Gisteren het blad per post van LqF toegestuurd gekregen en vanochtend vol verwachting op m'n scannertje gelegd.
Helaas wordt de kwaliteit van de foto's niet beter dan de foto's die hierboven staan. Daar zullen we het voorlopig mee moeten doen.
Mijn Zweeds is niet erg goed, zeg maar slecht. Uit het verhaal destilleer ik dat er tussen de XC50, die in Gent gemaakt gaat worden, en de XC70 een XC60 komt. Qua formaat en uitstraling vergelijkbaar met de nieuwe Landrover die op hetzelfde platform wordt gebouwd.
We gaan het afwachten.
De XC60 lijkt iets van een gedrocht te hebben, mijn mening Beetje de vergelijking die "the fonz" ook maakte
Toyota Corolla 1.6 White my1984
Toyota Carina E 2.0XLD Dark Turquoise Metallic my1993
Mazda 626 Wagon 2.0DITD GLX Blue Metallic my1999
Volvo V70 2.4 Bifuel 140PK Black Sapphire my 2002
Austin Mini 850 de luxe Old English White my1967 XC90 2.4D5 Executive Lava Pearl my 2007
V70 2.0D3 Limited Edition my 2011
XC60 2.0T5 AWD Inscription my 2017