Ja het is ook zo. Het is een smak geld en dan zou je verwachten dat een zaterdag geen probleem zou mogen zijn. Werd het jou voorgesteld?Maba44 schreef:Wie betaalt bepaald toch ? Leg een hoop , nee berg geld neer ... zal lekker worden dat ik niet de auto kan laten afleveren wanneer ik dat wil. Bij mijn bedrijf regel ik dat wel als een klant bijna een ton op tafel legt voor een hoop handel, mag hij op zondag komen!Kwint T8 schreef:Uitstellen tot zaterdag? Bij mij was het onmogelijk om de wagen zaterdag af te halen. Doen ze niet wegens te druk! Mijn vrouw haar beetle kon wel op zaterdag. Vind het een beetje vreemd dat je wel een afspraak kan maken voor een offerte maar een aflevering is onmogelijk. Ik heb er wel begrip voor maar niet iedereen kan zich vrijmaken in de week.Maba44 schreef: Goede combi ! Ik ga die Volvo XC D5 komende week ophalen . Zit alleen barstensvol afspraken , zal een tussendoortje moeten worden .. Of uitstellen tot zaterdag en meer genieten....
Hoe dan ook zal de aflevering begin deze week zijn.
Vandaag afgeleverd bij de dealer!
-
- 2nd Gear member
Driving a Volvo xc90 MY17 T8 R-design onyx black
-
- 1st Gear member
Vandaag even gebeld , red het gewoonweg niet en wil wel beetje genieten van die XC90. Verkoper: uiteraard , wanneer schikt het je om de auto af te halen ? Een verkoper die het dus wel snapt , zal wel de bedrijfscultuur zijn van mijn nieuwe dealer na 26 jaar Mercedes waar iedereen het snapt .Kwint T8 schreef:Ja het is ook zo. Het is een smak geld en dan zou je verwachten dat een zaterdag geen probleem zou mogen zijn. Werd het jou voorgesteld?Maba44 schreef:Wie betaalt bepaald toch ? Leg een hoop , nee berg geld neer ... zal lekker worden dat ik niet de auto kan laten afleveren wanneer ik dat wil. Bij mijn bedrijf regel ik dat wel als een klant bijna een ton op tafel legt voor een hoop handel, mag hij op zondag komen!Kwint T8 schreef: Uitstellen tot zaterdag? Bij mij was het onmogelijk om de wagen zaterdag af te halen. Doen ze niet wegens te druk! Mijn vrouw haar beetle kon wel op zaterdag. Vind het een beetje vreemd dat je wel een afspraak kan maken voor een offerte maar een aflevering is onmogelijk. Ik heb er wel begrip voor maar niet iedereen kan zich vrijmaken in de week.
Hoe dan ook zal de aflevering begin deze week zijn.
-
- 1st Gear member
Heel fraai! Want precies hetzelfde als mijneKwint T8 schreef: Vandaag werd mijn wagen geleverd bij de dealer. Begin volgende week klaar voor af te halen. Wegklapbare trekhaak wordt nog geplaatst, remklauwen gespoten en dan nog eens terug voor het plaatsen van de ipadhouder ( is momenteel niet beschikbaar zeiden ze). Natuurlijk heeft de dealer enkele foto's gemaakt ;

-
- 2nd Gear member
Morgenavond 19u afspraak met de verkoper. Uiteindelijk krijg ik toch mijn zin. Ik vond het belangrijk dat zowel ik als mijn vrouw de wagen samen konden afhalen. Je doet dit namelijk niet elke dag. Dus al een goede start gemaakt
Woensdag kan de wagen weer 2 dagen op stal. Dan wordt hij voorzien een pro opticoat. Ben benieuwd
Het weekend ziet er alvast goed uit. Lekker weer en heerlijk genieten van de wagen ....

Woensdag kan de wagen weer 2 dagen op stal. Dan wordt hij voorzien een pro opticoat. Ben benieuwd

Het weekend ziet er alvast goed uit. Lekker weer en heerlijk genieten van de wagen ....
-
- 2nd Gear member
- hvt
- 5th Gear member
En de Mercedes al vergeten?
V40 1997(MY1998), 1.8, 320000km, summergreen, LPG, ecc, cc, half leer, verlaagd, heldere donkere koplampen.
V70 2004, 2.4 (140pk), Black Sapphire, Thor 17", Eibach pro-kit -30, Xenon, vol leer, ecc, cc, schuif-kanteldak, spoiler, mistlampen, HP-speakers, CFE.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=50941
V70 2004, 2.4 (140pk), Black Sapphire, Thor 17", Eibach pro-kit -30, Xenon, vol leer, ecc, cc, schuif-kanteldak, spoiler, mistlampen, HP-speakers, CFE.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=50941
-
- 1st Gear member
De ruimte , 8 traps automaat . Apple car play functioneert niet en probleem wordt na mijn vakantie opgelost .BendW schreef: Mooie bak!!! Klasse...Wat is het grootste verschil met Mercedes?Ik Ben ook overgestapt na 18 jaar Audi te hebben gereden...succes met je wagen.
Ben erg tevreden met de auto ,3e zitrij wordt tijdens de vakantie ook gebruikt .
Collega heeft inmiddels ook XC90 besteld , lachertje wel is dat Volvo marketing geen bal doet voor de hockeyclub van mijn dochter die in ander rayon is dan de dealer .
1 V40 en 2 XC 90 en dan niets doen.... Deze kans voor open hockeydoel is volledig gemist door de marketing . Dat men niet de volle 1000 euro per auto doet ok, maar helemaal niets out of the box is voor mij een kater .... Wij gaan zelf beter met onze marketing activiteiten om !
-
- 4th Gear member
Nou....eh.... beetje wel terecht hoor! Volvo heeft het geld hard genoeg nodig om met name alle software bugs in de XC90 op te lossen..... auto is te vroeg op de markt gekomen waardoor de gebruikers nu als testers fungeren, wel jammer.... auto krijgt op deze manier niet het kwaliteitsgevoel dat mensen van Volvo verwachten. En het zal nog wel tijd duren voordat de problemen goed opgelost zijn heb ik van een Volvo software developer begrepen.
- thavipah
- 3rd Gear member
BMW heeft dat ook gedaan toen ze I-Drive introduceerden. Het eerste jaar met de 5-serie was een aaneenschakeling van software updates bij de dealer. Erg? Nee, ik wist het vooraf. Het is onmogelijk om een product op de markt te brengen wat volledig uit ontwikkeld is. Met de XC90 is het hetzelfde. Ik verwacht dat begin 2017 minder updates zullen zijn en dat de grootste bugs er wel uitgehaald zijn.
-
- 1st Gear member
Werkelijk een prachtige auto. Maar die 22 inch wielen. Man, zo'n dure auto en dan zo weinig rijcomfort. Vooral in Belgie met die kinderhoofdjes. Maximaal 18 inch, liever nog 17". Anders zou ik iemand die in een Citroen-6 rijdt niet graag een ritje willen meenemen....
- NielsPHEV
- 7th Gear member
18 inch? dat zijn net kruiwagen wielen onder de XC90. Ik heb 20" winter en 21" zomer met luchtvering. Rijdt erg veel in Belgie (sta er overigens ook vaak stil) en de auto is echt erg comfortabel veeeeeel comfortabeler dan een V60 PIH op 17"vol-vo schreef: Werkelijk een prachtige auto. Maar die 22 inch wielen. Man, zo'n dure auto en dan zo weinig rijcomfort. Vooral in Belgie met die kinderhoofdjes. Maximaal 18 inch, liever nog 17". Anders zou ik iemand die in een Citroen-6 rijdt niet graag een ritje willen meenemen....
-
- 1st Gear member
ik hoop maar dat hij even "zacht" rijdt als de Citroëns met hydractieve vering; de testrit in de xc90 was alvast positief.vol-vo schreef: Werkelijk een prachtige auto. Maar die 22 inch wielen. Man, zo'n dure auto en dan zo weinig rijcomfort. Vooral in Belgie met die kinderhoofdjes. Maximaal 18 inch, liever nog 17". Anders zou ik iemand die in een Citroen-6 rijdt niet graag een ritje willen meenemen....

heb al altijd met citroen gereden (xm, 3x C5...) we zijn nu overgegaan naar Volvo omdat citroen geen opvolger heeft.
in oktober zou mijn T8 met luchtvering en 20" velgen binnenkomen. hopelijk toch nog wat vroeger.
ze (2x) werden besteld begin maart, begint te kriebelen

Sinds oktober 2016: volvo XC90 T8 Inscription - Magic Blue
-
- 2nd Gear member
Ik kan enkel zeggen dat ik zeer tevreden ben over het rijcomfort met 22" icm luchtvering. Mijn vorige wagen met 20" icm runflats was daarintegen een pak minder comfortabel.vol-vo schreef: Werkelijk een prachtige auto. Maar die 22 inch wielen. Man, zo'n dure auto en dan zo weinig rijcomfort. Vooral in Belgie met die kinderhoofdjes. Maximaal 18 inch, liever nog 17". Anders zou ik iemand die in een Citroen-6 rijdt niet graag een ritje willen meenemen....
Die kinderhoofdjes kom ik ook maar zeer weinig tegen en dan nog rijdt dit niet onaangenaam.
Ik vind het een overdreven reactie om te melden dat er zo weinig rijcomfort is. Wat wil een mens nog meer vraag ik me dan af? Qua luxe en rijbeleving kan er toch niet veel bovenop me dunkt. Neem de software issues weg en je kan niet veel meer te klagen hebben.