Opladen onderbroken

Het board om te praten over zaken die exclusief voor de Plug In Hybrid Volvo's van toepassing zijn
Plaats reactie
Paul
Geartronic member

Krijg aantal weken, zeker 2 keer per week een melding op al mijn devices dat het laden is onderbroken. Nu is er voor veel geld nieuwe hardware in de auto gegaan. Werd het probleem vooral afgegeven op een kapotte airco pomp. Met het idee, dat de auto warm wordt met laden en niet meer kon koelen.
Logisch verhaal dus prima, maar nu 3 weken later is hij toch weer 6x uitgevallen. Moet wel zeggen dat de laatste keer (gisteravond) de laadpaal best slim was, want die heeft de auto gewoon even een paar minuten gegeven om bij te komen waardoor hij uiteindelijk weer was gaan laden.
Laadpalen op Schiphol en Amsterdam zijn helaas niet zo slim.
Thuis is de laadpaal ook slim want daar gaat het eigenlijk nooit mis.

Nu kan het probleem natuurlijk ook liggen aan de 21 verschillende laadpalen die ik heb getest, maar ik denk toch dat het de auto is.
Heeft iemand toevallig precies hetzelfde gehad en een oplossing?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
JoostVos
1st Gear member

Ik heb het de laatste tijd ook vaker, wellicht is het de warmte. Ik zal het eens in de gaten houden (maak me er niet zo druk om)
Plaats reactie

Terug naar “Plug In Hybrid Volvo's”