Vreemd piepend geluid, oorzaak? Spoed?

Geleverd vanaf 2003
Volvere
2nd Gear member

Ik moest toch meteen de distributie + waterpomp + multiriem laten doen, dus inclusief nieuw oliefilterhuis was ik in totaal €700 kwijt. Maar kan me voorstellen dat je de rest (mocht het nodig zijn) weer lekker thuis wil laten doen :-)
XC70 2014 T5 VEA 4-cilinder Nordic+
V50 2004 Momentum Geartronic 2.4 5-cilinder benzine
BrBuggyB
1st Gear member

Ik heb dezelfde motor met exact hetzelfde geluid sinds vandaag. Benieuwd naar jouw ervaring van juni... Ben ook op vakantie, maar in Friesland. Net na 17uur kwam ik bij de Volvo dealer. Ze gingen dicht, maar een vertrekkende monteur bevestigde dat het om het Oliefilterhuis ging. Moest maandag maar proberen om een afspraak te krijgen, maar hij raadde me af verder te rijden. Ik zou echter graag verder gaan vakantie vieren. Heb ik in deze wat aan mijn Volvo Card? Hoop dat t maandag lukt anders, hele maand augustus zit stampvol als ik op hun site kijk...

Is doorrijden echt heel dom? Veel kilometers ga ik niet maken, ik denk maximaal 200 km.
Laatst gewijzigd door BrBuggyB op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
3x VW Kever
Volvo V50 T5
Regdul
1st Gear member

Schaap lemmer al geprobeerd ik heb hele goeie ervaring met ze. Kreeg netjes een leen auto mee. Wel een ander Zweeds merk maar kon nog heen en weer. De auto was met een dagje klaar
BrBuggyB
1st Gear member

Nee, de heb ik nog niet geprobeerd.
Net via Volvo Assistance de ANWB even langs gehad. Advies is om voor nu de oliepeilstok iets uit te trekken en dan bij thuiskomst de reparatie te laten uitvoeren.
Ik zal het oliepeil wel in de gaten houden de komende dagen, maar zie tot nu toe geen lekkage oid...
3x VW Kever
Volvo V50 T5
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”