Ik sta op het punt een volvo v40 r design te bestellen maar ik vind maar geen foto's van een volvo v40 r design met de standaard 17" velgen, kan iemand mij hierbij helpen? De dealer had zelf geen voorbeeld staan voor het in het echt te bekijken.
Daarom ben ik aan het twijfelen om het LED pack te vervangen door 18" velgen. Wat denken jullie?
Volvo v40 r-design 2017
-
- Starter
Hoi Lint,lint schreef: Welkom, goede keus zo'n V40 R-design, heeft Volvo geen velgenconfigurator?
De configurator heeft inmiddels geen geheimen meer voor mij

- fret
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Sowieso voor het LED pack gaan want dat is af fabriek. Velgen kunnen altijd nog aangepast worden....Daarom ben ik aan het twijfelen om het LED pack te vervangen door 18" velgen. Wat denken jullie?
-
- Starter
Dat is inderdaad zo, terechte opmerking. wat ik vergeten ben te vertellen is dat het om een lease wagen gaat. Er zal na ingebruikname dus niets aan veranderenfret schreef:Sowieso voor het LED pack gaan want dat is af fabriek. Velgen kunnen altijd nog aangepast worden....Daarom ben ik aan het twijfelen om het LED pack te vervangen door 18" velgen. Wat denken jullie?

- Fredraket
- 4th Gear member
Als weglaten van het light pack betekent dat je halogeen koplampen hebt in plaats van LED zou ik nog maar eens goed nadenken. Ik mag toch hopen dat je met LED veel meer lichtopbrengst hebt dan met de standaard koplampen. Wat fret al zegt: kun je er niet als dealeroptie 18" op laten zetten en de 17" voor de winterbanden?
Groeten, Freddy
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
- fret
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Hebben we het over het "lichtpakket" van LED koplampen (optie 68 uit mijn hoofd) of over optie 879 (verlichtingspack 2). Dat laatste kost €165 en voegt wel wat "chique" toe. Zeker over de looptijd is dat een eurootje per maand of zo. Maar natuurlijk niet echt een must-have...
Als je de keuze hebt voor de (Full) LED koplampen i.p.v. dikke velgen, altijd voor die lampen gaan. Zoals gezegd, velgen kan je later nog doen (eventueel uit eigen zak), maar die lampen voegen echt iets toe...veel beter zicht dan halogeen (en xenon) en het smoelt veel beter.
Als je de keuze hebt voor de (Full) LED koplampen i.p.v. dikke velgen, altijd voor die lampen gaan. Zoals gezegd, velgen kan je later nog doen (eventueel uit eigen zak), maar die lampen voegen echt iets toe...veel beter zicht dan halogeen (en xenon) en het smoelt veel beter.
-
- 1st Gear member
Dat van die lichtopbrengst vindt ik altijd zo'n argument om het die dure optie aan je vrouw te verkopen. "Nee schat, dit is echt veiliger en prettiger rijden." LED verlichting ziet er gewoon veel beter uit dan van die schrale halogeen lampen. Ik zeg, sowieso de verlichting nemen!Fredraket schreef: Als weglaten van het light pack betekent dat je halogeen koplampen hebt in plaats van LED zou ik nog maar eens goed nadenken. Ik mag toch hopen dat je met LED veel meer lichtopbrengst hebt dan met de standaard koplampen. Wat fret al zegt: kun je er niet als dealeroptie 18" op laten zetten en de 17" voor de winterbanden?
-
- Starter
Alvast bedankt voor de vele reacties. Hoe de auto bestelt wordt zal hij ook blijven aangezien het een leasebak is.
Betreft deze optie:
LIGHT PACK *
86 | LED-koplampen met geïntegreerde T-vormige Daytime Running Lights
879 | Upgrade binnenverlichting: sfeerverlichting in de voorportieren, verlichting vanuit geopende voorportieren, leeslampjes achter, sfeerverlichting achterin en extra
verlichting in de bagageruimte en de baggeklep
OF
18”, Ixion-4
Matt Black/Diamond Cut
Banden 225/40 R18
Betreft deze optie:
LIGHT PACK *
86 | LED-koplampen met geïntegreerde T-vormige Daytime Running Lights
879 | Upgrade binnenverlichting: sfeerverlichting in de voorportieren, verlichting vanuit geopende voorportieren, leeslampjes achter, sfeerverlichting achterin en extra
verlichting in de bagageruimte en de baggeklep
OF
18”, Ixion-4
Matt Black/Diamond Cut
Banden 225/40 R18
Laatst gewijzigd door Ryan8 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- jeroenv_
- 2nd Gear member
Ik zou dan zeker voor het light pack gaan.
Die velgen kun je, ook al is het een leasebak, toch ook gewoon zelf kopen? Heb ik ook gedaan, ipv iedere maand 45E extra betalen bij de lease. Als je gaat rekenen is het niet eens duurder, aangezien je natuurlijk bij het inleveren van de auto gewoon je eigen velgen houdt, en die weer kunt verkopen.
Die velgen kun je, ook al is het een leasebak, toch ook gewoon zelf kopen? Heb ik ook gedaan, ipv iedere maand 45E extra betalen bij de lease. Als je gaat rekenen is het niet eens duurder, aangezien je natuurlijk bij het inleveren van de auto gewoon je eigen velgen houdt, en die weer kunt verkopen.
MY15 V40 D4 Business R-Design \\// Rebel Blue \\// Business Pack Connect \\// 18" mat black Bor velgen
- fret
- 3rd Gear member
- Contacteer: